  • 1. Data: 2003-10-31 17:55:38
    Temat: odpowiedzialnosc materialna+swiadectwo pracy
    Od: "Woda" <k...@w...pl>

    Witam
    Umowa o prace skonczyla mi sie z dniem 30.09.2003. Po miesiacu czasu,
    napisalem pismo do szefa firmy, z prosba o doreczenie swiadectwa pracy.
    27.08-3.09 - L4
    3.09-13.09 - urlop
    14.09-30.09 - urlop bezplatny i ustanie stosunku o prace
    Po kilku dniach, otrzymalem zewanie z jego strony, tj. dzisiaj - 30.10.2003,
    ze nie zgadzaja sie stany magazynowe, oraz ze swiadectwo pracy jest w firmie
    i czeka na odbior.
    Moje pytanie brzmi:
    czy jechac i odebrac wiadectwo - tylko dlaczego nie moze mi go doreczyc?? to
    jest przeciez obowiazek, a teraz uzaleznia to.
    Po drugie, czy, i w jakim stopniu moge odpowiadac za stany magazynowe, skoro
    od 27.09 nie bylo mnie w pracy????
    Czy nie powinien zrobic remanentu w obecnosci mojej osoby aby miec teraz
    prawo roscic pretensje??

    Z gory dziekuje za odpowiedz.

    k...@...pl

  • 2. Data: 2003-10-31 21:50:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A czy poza Tobą miał ktoś dostęp do tego magazynu? Mieliście wspólną
    odpowiedzialność materialną? Bo bez tych odpowiedzi trudno jednoznacznie
    orzec. To, ze w firmie nie było Cię od 27 sierpnia nie ma nic do rzeczy.
    Wszak trudno robić remanent w każdym przypadku, gdy choruje pracownik w
    obawie, że może się zwolnić. Choć faktycznie powinien Cię przynajmniej o
    terminie remanentu powiadomić i umożliwić w nim udział.

  • 3. Data: 2003-11-01 05:55:57
    Od: As <b...@n...com>

    dn. 31 10 (piątek), Woda napisal(a)

    (...)
    > Z gory dziekuje za odpowiedz.

    Zglos sie do Inspekcji Pracy.
    --
    http://fun.31337.pl

  • 4. Data: 2003-11-03 08:36:49
    Od: "Woda" <k...@w...pl>

    Wszyscy mieli dostep do magazynu.
    po zwolnieniu lekarskim bylem w firmie-rozmawialem z szefem i ustalilismy ze
    ide na urlop i konczy sie umowa. nie bylo zadnej mozwy o jakimkolwiek
    remanencie.