  • 1. Data: 2003-10-31 19:15:49
    Temat: Pomóżcie! Jak korzystnie dla mnie załatwić sprawę z ERĄ GSM
    Od: "aga" <b...@k...brak>

    Dwa miesiące temu kupiłam telefon w salonie GSM w promocyjnej cenie
    1zł - czyli standardowo. Niestety bardzo szybko okazało się, że jest
    zepsuty. Pierwsza naprawa ... po niej znowu ujawniła się wada. Drugiej już
    udało mi się uniknąć i miły Pan wymienił mi na nowy. Niestety w tym nowym
    ujawniła się ta sama wada. Pan zapowiedział przy wymianie, że jeżeli ten się
    popsuje to już zostanie wymieniony dopiero po 3 naprawie. Czy miał rację?
    Czy mogę skorzystać z rękojmi? Jak przekonać Erę aby wymieniła ten telefon
    na zupełnie inny model?
    Dzięki za pomoc
    aga