  • 21. Data: 2010-10-29 15:22:11
    Temat: Re: odmowa wydania potwierdzenia zawarcia oc
    Od: poreba <d...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 22:19:21 +0200, Jotte napisał(a):

    > Nie, twierdzenie wymaga dowodu.
    Twierdzenie - tak, stwierdzenie - nie.
    Stwierdzenie to wypowiedź stwierdzająca, stwierdzić to inaczej powiedzieć
    coś stanowczo i z przekonaniem.
    Nie przejmuj się jednak, rodowitym Polakom też przychodzi z trudem
    posługiwanie się językiem polskim.
    > Ergo - bez wartości.
    Nie wiem, nie czytuję magazynów studenckich z MIT. ;)

    PS. i tak z tymi dowodami ubezpieczeniowymi nie masz racji EOT

    --
    pozdro
    poreba

  • 22. Data: 2010-10-29 15:43:49
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Twierdzenie - tak, stwierdzenie - nie.
    > Stwierdzenie to wypowiedź stwierdzająca, stwierdzić to inaczej powiedzieć
    > coś stanowczo i z przekonaniem.
    Eee, tam, głupstwa...
    Twierdzę, że 2+2=4,5 i muszę udowodnić.
    Stwierdzam, że, 2+2=4,5 i już nie muszę bzdury udowadniać, bo powiedziałem
    to stanowczo i z przekonaniem.
    Kiepściocha, zastanów się, zanim coś napiszesz.

    > Nie przejmuj się jednak, rodowitym Polakom też przychodzi z trudem
    > posługiwanie się językiem polskim.
    Przecież widzę.
    Widzę też ilu z trudem przychodzi posługiwanie się mózgiem.

    > Nie wiem, nie czytuję magazynów studenckich z MIT. ;)
    Ja też tylko Nasz Dziennik, Gościa Niedzielnego i Super Express.

    > PS. i tak z tymi dowodami ubezpieczeniowymi nie masz racji
    Stwierdzasz czy twierdzisz?

    --
    Jotte