  • 1. Data: 2010-10-26 18:17:11
    Temat: portal aukcyjny
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy jeśli uruchmiłbym portal aukcyjny, a na nim ludzie sprzedawali by na
    przykład kradzione części samochodowe, to czy i ja byłbym przestępcą? czy
    taki zapis "za treść ogłoszeń odpowiadają wyłączenie użytkownicy" załatawia
    sprawę?

  • 2. Data: 2010-10-26 23:16:44
    Temat: Re: portal aukcyjny
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    kradzione części samochodowe, to czy i ja byłbym
    > przestępcą? czy taki zapis "za treść ogłoszeń odpowiadają wyłączenie użytkownicy"

    Niezupełnie. Proponuję zamiast "wyłączenie" napisać "wyłącznie" - wtedy
    będzie o wiele lepiej.

    A przy okazji - na Allegro to nie ma kradzionych przedmiotów? ROTFL.

    Piotr

  • 3. Data: 2010-10-27 08:14:11
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 26 Oct 2010 20:17:11 +0200, identifikator: 20040501 napisał(a):

> [...]
    > taki zapis "za treść ogłoszeń odpowiadają wyłączenie użytkownicy" załatawia

    Sam zapis nie wystarczy.

    Pozdrawiam,
    Henry