  • 1. Data: 2010-10-26 15:07:19
    Temat: obliczenie emerytury
    Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny,jest,ten,swiat,o2.pl>

    Dobry wieczór,
    Nie wiem czy trafiłam na właściwą grupę, jeśli nie to proszę mnie skierować
    na dobrą.
    Jednak może w tym gąszczu przepisów trafię tutaj na osobę obznajomioną w
    temacie.

    Pracuję nieprzerwanie na PKP od 07.01.1976
    W sierpniu 2010 uzyskałam wiek emerytalny 55 lat (spełniam wszystkie
    warunki)
    Nie przystąpiłam do Otwartego Funduszu Emerytalnego.
    Posiadam ustalony kapitał początkowy oraz wymagane na grudzień 1999 roku
    okresy składkowe i nieskładkowe.
    Gdybym przechodziła na emeryturę w tym roku otrzymałabym emeryturę w
    wysokości 70% po staremu i 30% po nowemu.

    Moje pytanie brzmi:
    Czy przechodząc na emeryturę w przyszłym roku moja emerytura będzie również
    obliczona według tej zasady czy według zasady obowiązującej w roku 2011
    czyli 60% po staremu i 40% po nowemu?

    Życząc miłego popołudnia serdecznie wszystkich pozdrawiam
    Sylwi@

  • 2. Data: 2010-10-26 15:09:38
    Temat: Re: obliczenie emerytury
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    Do przyszlego roku ZUS moze zbankrutowac. Modl sie do
    prezesa i wszystkich meczennikow ktorzy umarli za ZUS.

  • 3. Data: 2010-10-27 16:54:14
    Od: "Sylwi@" <eskape@dziwny,jest,ten,swiat,o2.pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    > Do przyszlego roku ZUS moze zbankrutowac. Modl sie do prezesa i wszystkich
    > meczennikow ktorzy umarli za ZUS.

    Nie takiej odpowiedzi oczekiwałam, cóż, .... wychodzi, że to nie _ta_ grupa.
    Dziękuję i życzę miłego wieczoru

    Sylwi@

  • 4. Data: 2010-10-27 17:06:53
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    konieczko napisal:
    > Do przyszlego roku ZUS moze zbankrutowac. Modl sie do
    > (...) wszystkich meczennikow ktorzy umarli za ZUS.

    Masz na myśli Bączkowskiego?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek