  • 1. Data: 2010-10-26 14:07:17
    Temat: rak toczący wymiar "sprawiedliwości"
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    Wczoraj w "Uwadze" obszerny materiał o skorumpowanym prokuratorze z
    Olsztyna, Dzisiaj w wiadomościach Polsatu - sędzia-łapówkarz z Kościerzyny.

    Zna ktoś uczciwego prawnika?

    "Syna prawnika zamienię na córkę. Może być ku.wa."

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-10-26 14:33:44
    Temat: Re: rak toczący wymiar "sprawiedliwości"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 16:07, SQLwiel pisze:
> [...]
    >
    > Zna ktoś uczciwego prawnika?
    >

    > "Syna prawnika zamienię na córkę. Może być ku.wa."

    A 220 adeptów szkoły policyjnej w Szczytnie ściąga na egzaminie z
    odpowiedzi, które wyciekły z komendy głównej...

    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/Strozowanie-nad-str
    ozami,2,ID416254445,n

    " "Dziennik Gazeta Prawna" podaje szczegóły smutnej, acz
    charakterystycznej, afery. Oto Wyższa Szkoła Policji w Szczytnie
    szkoliła 220 policjantów na oficerów. Na zakończenie był, jak to w
    szkole, egzamin...

    Sprytni egzaminatorzy podzielili policjantów na dwie grupy. Jedna
    otrzymała pytania w takiej postaci, w jakiej przyszły z KG Policji -
    druga: te same pytania w zmienionej kolejności. W pierwszej grupie zdało
    90% - w drugiej: 10%.

    Wniosek oczywisty: praktycznie wszyscy policjanci mieli wzór odpowiedzi
    - i mechanicznie powpisywali krzyżyki zgodnie z tym szablonem... Jak się
    wpisuje według fałszywego strychulca, to 10% się przypadkiem trafia...

    Jeżeli szukają Państwo odpowiedzi na pytanie: ,,Czy przyszli oficerowie
    Policji będą brali łapówki?" - to wydaje się, że pewne przesłanki już
    istnieją...

    Powiedzmy jasno: Polska jest do szpiku kości przeżarta korupcją.
    Potrzeba ogłosić amnestię, zacząć od nowa...

    ...ale wprowadzić Prawa Drakona!"

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-10-26 14:56:51
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Wniosek oczywisty: praktycznie wszyscy policjanci mieli wzór odpowiedzi
    > - i mechanicznie powpisywali krzyżyki zgodnie z tym szablonem... Jak się
    > wpisuje według fałszywego strychulca, to 10% się przypadkiem trafia...

    nie, te 10% jest tak glupich, ze nie umie przeczytac ze wzorca i zle
    zaznaczyli

    Icek

  • 4. Data: 2010-10-26 16:55:27
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    > Wczoraj w "Uwadze" obszerny materiał o skorumpowanym prokuratorze z
    > Olsztyna, Dzisiaj w wiadomościach Polsatu - sędzia-łapówkarz z
    > Kościerzyny.

    A wszyscy lekarze są uczciwi i nie biorą łapówek ? A nie zdarzają się wśród
    księży, czy nauczycieli pedofile ? A czy wśród zołnierzy nie ma złodziei ? A
    czy wśród parlamentarzystów nie ma żałosnych pijaków ? Oczywiście nie
    popieram takich zachowań, bo w naturze złodzieja jest kraść ale sędzia,
    prokurator czy policjant nie powinien się kurwić. Niestety, społeczeństwo
    jest jakie jest i tylko święci są w niebie, chociaż nie wiem tego napewno.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2010-10-26 17:09:13
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-26 18:55, ZibiT pisze:

> [...]
    > Niestety, społeczeństwo jest jakie jest i tylko święci są w niebie,
    > chociaż nie wiem tego napewno. Pozdrawiam.

    A znasz uczciwego prawnika?

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2010-10-26 18:51:50
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > A znasz uczciwego prawnika?
    >

    > --
    > Dziękuję.
    > Pozdrawiam.
    > SQLwiel.

    Ja znam notariusza!! Dostal nagane z izby notarialnej za zanizanie cen!

    Przemek

  • 7. Data: 2010-10-26 19:06:20
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    W dniu 2010-10-26 20:51, Przemek pisze:

    > Ja znam notariusza!! Dostal nagane z izby notarialnej za zanizanie cen!

    Opublikuj!
    Zwiększony obrót pozwoli mu odbić stratę ;)

    --
    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2010-10-26 19:42:41
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "ZibiT" <n...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A wszyscy lekarze są uczciwi i nie biorą łapówek ? A nie zdarzają się
    > wśród księży, czy nauczycieli pedofile ? A czy wśród zołnierzy nie ma
    > złodziei ? A czy wśród parlamentarzystów nie ma żałosnych pijaków ?
    Ująłbym to inaczej. Wśród lekarzy zdarzają się nie biorący łapówek. Na
    razie.
    Zdarzają się czasem nauczyciele o niepedofilskiej orientacji. Istnieją
    pogłoski (niesprawdzone), że zdarzają sie nawet tacy księża.
    Brak danych nt niepijących parlamentarzystów. :)

    --
    Jotte

  • 9. Data: 2010-10-26 19:44:43
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Powiedzmy jasno: Polska jest do szpiku kości przeżarta korupcją. Potrzeba
    > ogłosić amnestię, zacząć od nowa...
    >
    > ...ale wprowadzić Prawa Drakona!"
    Stan autora tekstu więc stale się pogarsza...
    Doszło już do zaniku nawet prostego, pierwotnego instynktu
    samozachowawczego.
    Przecież wśród tych drakońskich praw na dzień dobry wprowadzona zostanie
    m.in. przymusowa izolacja czubków.

    BTW - powstała nowa jednostka chorobowa: zespół Macierewicza-Kononowicza.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2010-10-26 19:56:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-26 21:42, Jotte pisze:

    > pogłoski (niesprawdzone), że zdarzają sie nawet tacy księża.

    Różne bzdury pisujesz, ale te akurat łatwo obalić. W porównaniu do
    całej populacji mężczyzn, wśród księży jest mniej pedofilów - biorąc pod
    uwagę wyroki skazujące.

    --
    Liwiusz