  • 1. Data: 2010-10-26 11:09:04
    Temat: czy można reklamować tuner telewizji na kartę
    Od: "WK" <w...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam taki problem.
    Kupiłem tuner ADB 2850ST do telewizji na kartę. Kartę już aktywowałem do
    tunera i było wszystko ok przez 2 dni.
    Ten tuner nie posiada włącznika w obudowie, a musiałem przestawić szafkę tv
    z tunerem w inne miejsce. Po odpięciu tunera od zasilania, przestawieniu
    szafki i ponownym podłączeniu tego tunera do zasilania, tuner się nie
    włącza, nawet dioda sygnalizująca zasilenie nie świeci się.
    Dlatego też mam pytanie czy mogę ten tuner wymienić u sprzedawcy czy muszę
    wysyłać go na gwarancję?? Chcę skorzystać z ustawy konsumenckiej i nie
    wysyłać na gwarancję tylko żądać nowego tunera lub zwrotu pieniędzy.
    Zaznaczam, że tuner i karta zostały aktywowane już w systemie operatora.

    Proszę o info

    Wojtek

  • 2. Data: 2010-10-26 12:04:51
    Temat: Re: czy można reklamować tuner telewizji na kartę
    Od: "prg" <b...@b...pl>

> [...]
    > i ponownym podłączeniu tego tunera do zasilania, tuner się nie włącza, nawet
    > dioda sygnalizująca zasilenie nie świeci się.

    A z gniadkiem tym drugim wszystko ok? :)

> [...]
    > na gwarancję tylko żądać nowego tunera lub zwrotu pieniędzy. Zaznaczam, że
    > tuner i karta zostały aktywowane już w systemie operatora.

    W ramach "ustawy konsumenckiej": zobacz na fakturze za tuner kto Ci go sprzedal
    i tam sie udaj z zadaniami.

  • 3. Data: 2010-10-26 16:31:01
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "WK" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Zaznaczam, że tuner i karta zostały aktywowane już w systemie operatora.

    [OT]: dla porzadku - w systemie Conax tuner nei jest przypisany do karty. W
    systemie operatora aktywowala sie tylko karta :)

    Pozdrawiam
    SDD