  • 1. Data: 2005-03-30 18:08:58
    Temat: Groźby karalne.
    Od: "Robert_Z" <z...@p...onet.polska_to_piekny_cray>

    Jestem w trakcie rozwodu. Odbyłem rozmowę z kuratorem sądowym z której
    sprawozdanie (taka prodedura) otrzymała moja była żona.
    Twierdzę, że rodzice
    mojej żony (z którymi zamieszkuje obecnie wraz z moimi dziećmi) wykazują
    zaburzenia psychiczne na skutek których dwukrotnie doszło do poważnego
    zagrożenie dla życia i zdrowia dzieci (opisywanie sytuacji daruje sobie).
    To że zaburzenia emocjonalne i pschychiczne "rodzinki"
    rzutuja niekorzystnie na rozwój dzieci nie muszę chyba tłumaczyć.
    W czasie studiów specjalizowałem się w psychopatologii, tak
    więc moje twierdzenia nie są wzięte z sufitu.

    Obecnie byli teściowie straszą mnie pozwaniem do sądu z powodu
    zniesławienia.
    Mojemu bratu który był świadkiem rozmowy oświadczyli, że wezwą go, oraz moją
    matkę na świadka (czego?- rozmowy z kuratorem).
    Nie są stroną w sprawie rozwodowej, a informacje przekazane kuratorowi
    mają znaczeni informacyjne.Mam zamiar starac się o opiekę nad dziećmi,
    z uwagi na to że matka utrudnia mi z nimi kontakty
    Wcześniej grozili mi pozwaniem za rzekome "nękanie", ponieważ dzwoniłem
    do dzieci i nie życzyli sobie tych rozmów. Sytuacja opisana jest tutaj:
    (było na grupie)
    http://tiny.pl/h9x9

    Wcześniej ze strony rodziny mojej byłej żony spotykałem się
    z groźbami pozbawienia życia (brak świadków- odpuściłem),
    grożeniem że przedstawią dowody że moja praca magisterska jest
    plagiatem (bezpodstawne), szantażowaniem że tak mnie załatwią
    że w skarpetkach wyląduję pod mostem, twierdzeniem że mają
    odpowiednie znajomości w sądzie (co jest prawdopodobne) i mnie wykończą
    Mam poszarpane nerwy, ale tym razem miarka
    się przebrała.
    Jakie są prawne możliwości działania z mojej strony?

  • 2. Data: 2005-03-30 18:17:22
    Temat: Re: Groźby karalne.
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert_Z" <z...@p...onet.polska_to_piekny_cray> napisał
    w wiadomości news:d2epvp$gu7$1@news.onet.pl...

    > Obecnie byli teściowie straszą mnie pozwaniem do sądu z powodu
    > zniesławienia.

    By w ogóle pisać o zniesławieniu, to zarzut musi być uczyniony
    publicznie, a rozmowa z kuratorem sądowym p[publicznym wystąpieniem z
    reguły nie jest. Tak więc śpij spokojnie i pozwól im się skompromitować.

  • 3. Data: 2005-03-30 23:32:02
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > (brak świadków- odpuściłem),

    Kup sobie dyktafon.