  • 1. Data: 2007-01-05 08:23:56
    Temat: odmowa odpisu wyroku osobie pokrzywdzonej
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    oczywsicie bez podpisu sedziego tylko z nieczytelna parafa...
    w liscie wczesniej dostalem, ze nie jestem pokrzywdzonym - w drugim juz
    jestem :) ale
    "brak dostatecznie sprecyzowanego interesu pokrzywdzonego"

    normalnie LOL - wszystko w pismie o prosbe odpisu wyroku zostalo dokladnie
    naswietlone ...

    co teraz mam robic - z gory dzieki.

  • 2. Data: 2007-01-05 08:41:44
    Temat: Re: odmowa odpisu wyroku osobie pokrzywdzonej
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    misiek napisał(a):

    > "brak dostatecznie sprecyzowanego interesu pokrzywdzonego"
    >
    > normalnie LOL - wszystko w pismie o prosbe odpisu wyroku zostalo dokladnie
    > naswietlone ...

    Jak widać ty oceniasz swoje pismo inaczej niż sąd. Może to sąd zrobił
    LOL jak czytał twoje pismo.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Prawdziwa cnota krytyki się nie boi"

  • 3. Data: 2007-01-05 09:01:57
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *misiek* na tej grupie:

    > normalnie LOL - wszystko w pismie o prosbe odpisu wyroku zostalo dokladnie
    > naswietlone ...
    >
    > co teraz mam robic - z gory dzieki.

    Było się wcześniej zgłosić na oskarżyciela posiłkowego.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.bblog.pl

  • 4. Data: 2007-01-05 09:17:35
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    s.com...
    > Powiedział(a) *misiek* na tej grupie:

    > Było się wcześniej zgłosić na oskarżyciela posiłkowego.

    no wlasnie - dokladnie tak jak mowisz ...
    chyba troche spapralem.
    mimo wszystko jednak - naswietlilem wszystko dokladnie - lacznie z tym, do
    czego jest mi potrzebny odpis...

  • 5. Data: 2007-01-05 09:18:57
    Od: "misiek" <b...@g...pl>

    > Jak widać ty oceniasz swoje pismo inaczej niż sąd. Może to sąd zrobił
    > LOL jak czytał twoje pismo.

    generalnie LOL jest taki - ze w pierwszej odpowiedzi nie bylem pokrzywdzonym
    wg pani sedziny, a w drugim jednak juz jestem ;p

  • 6. Data: 2007-01-05 10:03:20
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    misiek napisał(a):

    > generalnie LOL jest taki - ze w pierwszej odpowiedzi nie bylem pokrzywdzonym
    > wg pani sedziny, a w drugim jednak juz jestem ;p

    To chyba dobrze świadczy, że ktoś potrafi przyznać się do błędu.

  • 7. Data: 2007-01-05 10:15:12
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

> [...]

    > chyba troche spapralem.
    > mimo wszystko jednak - naswietlilem wszystko dokladnie - lacznie z tym, do

    Ja się na karnym (a szczególnie kpk) nie znam ale chyba art. 422 kpk
    mówi kiedy pokrzywdzony może dostać uzasadnienie wyroku.
    W innych przypadkach sąd *nie może* uwzględnić Twego oczekiwania.

  • 8. Data: 2007-01-05 15:10:08
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):
    > Ja się na karnym (a szczególnie kpk) nie znam ale chyba art. 422 kpk
    > mówi kiedy pokrzywdzony może dostać uzasadnienie wyroku.
    > W innych przypadkach sąd *nie może* uwzględnić Twego oczekiwania.

    odpis wyroku a uzasadnienie...

    KG