  • 1. Data: 2004-09-20 13:17:27
    Temat: odległość boiska od domu
    Od: "malina" <m...@g...pl>

    Witam wszystkich grupowiczów!
    Czy ktoś mogłby mi wskazać jakieś uregulowania prawne traktujące o
    odległości obiektów sportowych (w moim przypadku boisko do koszykówki) od
    domów mieszkalnych? Jest takie coś nieopodal mojego domu i czasami dostaję
    szału, jak dochodzą do mnie (co gorsza też do mojego dziecka) soczyste
    przekleństwa naszej dorastającej młodzieży.
    Chciałbym sprawdzić jak daleko powinno być takie boisko od domu.

    Z góry dziekuję za wszystkie informacje.
    Pozdrowienia.

  • 2. Data: 2004-09-20 13:30:48
    Temat: Re: odległość boiska od domu
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > przekleństwa naszej dorastającej młodzieży.
    > Chciałbym sprawdzić jak daleko powinno być takie boisko od domu.

    i co maja je wziac na plecy i przeniesc? :-)Chyba ciut za pozno.

    P.

  • 3. Data: 2004-09-20 14:11:42
    Od: "malina" <m...@g...pl>

    > i co maja je wziac na plecy i przeniesc? :-)Chyba ciut za pozno.

    Od razu przeniesc... Moze chociaz bym wydebil od miasta jakis zywoplot lub
    cos innego co skutecznie mi zasloni to boisko i chociaz troche uchroni moje
    uszy.

  • 4. Data: 2004-09-20 15:30:13
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > Czy kto? mog?by mi wskaza? jakie? uregulowania prawne traktuj?ce o
    > odleg?o?ci obiektów sportowych (w moim przypadku boisko do koszykówki) od
    > domów mieszkalnych? Jest takie co? nieopodal mojego domu i czasami
    > dostaj?
    > sza?u, jak dochodz? do mnie (co gorsza te? do mojego dziecka) soczyste
    > przekle?stwa naszej dorastaj?cej m?odzie?y.
    > Chcia?bym sprawdzi? jak daleko powinno by? takie boisko od domu.

    Minimalna odległość boiska od budynku mieszkalnego to 5 metrów...
    Poza tym najpierw skonfiguruj czytnik, a potem na grupy:
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/