  • 1. Data: 2004-09-28 07:20:43
    Temat: ochrona osiedla....
    Od: "Rafik" <a...@p...onet.pl>

    Witam....

    Moje pytank dotyczyny ochrony osiedla.Sprawa jest troszke dziwna.Mieszkam w
    bloku ,ktory juz zostal calkowicie oddany do uzytku.Dookoło trwa budowa-
    wykańczanie nastepnych..Oczywiście nie są w żaden sposób odgrodzone.I tu tkwi
    meritum mojego pytania.Administrator osiedla nalicza opłatę za ochronę
    mieszkania.Moje pytanie brzmi na jakiej podstawie mogę zarządać wglądu w umowę
    z firmą ochroniarska stwierdzająca jakie ma obowiązki.Nie chcę płacić za ochorę
    maszyn,baraków mieszkalnych i innych rzeczy które nie są moją własnoscią.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-09-28 08:14:24
    Temat: Re: ochrona osiedla....
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Rafik wrote:
> [...]
    > obowiązki.Nie chcę płacić za ochorę maszyn,baraków mieszkalnych i
    > innych rzeczy które nie są moją własnoscią.

    w sumie to racja, jednak wydaje mi sie ze umowy jako takiej nie zobaczysz, a
    ale z drugiej strony, moze jak bys zadzwonil do centrali tego biura ochrony
    to moze by powiedzieli co wchodzi w kompetencje akurat na Twoim terenie.

    --
    fi5h

  • 3. Data: 2004-09-28 08:53:44
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <1...@n...onet.pl>, Rafik wrote:
> [...]
    > mieszkania.Moje pytanie brzmi na jakiej podstawie mogę zarządać wglądu w umowę
    > z firmą ochroniarska stwierdzająca jakie ma obowiązki.

    Jeśli jest to wspólnota, to na podstwaie ustawy o własności lokali.

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę