  • 1. Data: 2004-09-28 07:35:41
    Temat: pilne pytanie o aukcję allegro
    Od: "SoNiC" <p...@f...gov>

    Witam!

    Znalazłem interesującą pozycję w aukcjach allegro (komputer) i zastanawiam
    się nad jej kupnem. Wysłałem do sprzedającego e-mail z pytaniem, czy jest
    możliwość przetestowania komputera pod kątem sprawności (czyli testy
    pamięci, dysku, karty graficznej, etc.). W odpowiedzi dowiedziałem się, że
    istnieje taka możliwość, lecz dopiero po zakończzeniu aukcji, gdyż
    sprzedający jest aktualnie poza miastem (posiadam oczywiście tego maila). I
    tutaj moje pytanie: czy w przypadku stwierdzenia niesprawności komputera po
    wygraniu przeze mnie aukcji mogę odmówić zapłaty za sprzęt?

    pozdrawaiam
    SoNiC

  • 2. Data: 2004-09-28 07:58:34
    Temat: Re: pilne pytanie o aukcję allegro
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    SoNiC wrote:
> [...]
    > przypadku stwierdzenia niesprawności komputera po wygraniu przeze
    > mnie aukcji mogę odmówić zapłaty za sprzęt?

    oczywiscie ze mozesz, nie widze w tym nic nadzwyczajnego, jesli komputer
    zgodnie z zapewnieniem sprzedawcy jest sprawny a okazuje sie ze tak naprawde
    jest inaczej, oznacza to ze nie musisz finalizowac zakupu bo towar przeciez
    nie jest zgodny z umowa :)
    Gorze jjak koles zacznie sie wykrecac i poprstu wystawi Ci negatywa, co w
    przypadku buractwa czesto wystepuje.

    --
    fi5h