  • 1. Data: 2003-06-10 19:40:21
    Temat: obuwie cd
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    dzisiaj wybrałem sie do sklepu w ktorym kupilem buty bo minal okres 14 dni
    po ktorym mialem sie zglosic aby zobaczyc co z moja reklamacja. Okazalo sie
    ze reklamacja została uznana i moge wymienic buty na nowe - wszystko ładnie
    pieknie tyle ze takich samych nie ma. Pani w sklepie poinformowala mnie ze
    liczac od dnia zlozenia reklamacji mam 45 dni na to zeby sobie buty wymienic
    na nowe -jak bedzie dostawa to moze beda a jak nie to mam sobie inne wybrac
    ale nie za mniej niz tamte- i tu pojawia sie pytanie czy moge od nich zadac
    zwrotu pieniedzy jezeli nie bedzie takich samych?

    Pozdrawiam

    Marek Szyszko

  • 2. Data: 2003-06-10 19:47:12
    Temat: Re: obuwie cd
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Marek Szyszko wrote:
> [...]
    > ale nie za mniej niz tamte- i tu pojawia sie pytanie czy moge od nich zadac
    > zwrotu pieniedzy jezeli nie bedzie takich samych?

    Możesz - wymiana jest niemożliwa, art.8 ustawy o szczególnych warunkach
    (jeśli kupiłeś w tym roku). Z tym terminem (czy jest odpowiedni) też
    można by się zastanawiać...

    KG

  • 3. Data: 2003-06-10 22:31:44
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Gołaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Możesz - wymiana jest niemożliwa, art.8 ustawy o szczególnych warunkach
    > (jeśli kupiłeś w tym roku). Z tym terminem (czy jest odpowiedni) też
    > można by się zastanawiać...
    >
    > KG

    Tak, kupilem w tym roku, a dokladnie 23 maja. Gdzie znajde tą ustawe??
    wydrukuje sobie i pojde do sklepu pogadac z nimi. Kupilem sobie buty i przez
    45 dni mam nie miec ani kasy na nowe ani nowych butow a potem sobie wybrac
    inne ktore nikoniecznie beda mi sie podobaly... paranoja.

    Pozdrawiam

    Marek Szyszko

  • 4. Data: 2003-06-11 01:52:35
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bc5m8c$ku3$1@news.onet.pl>, Marek Szyszko wrote:

> [...]
    > 45 dni mam nie miec ani kasy na nowe ani nowych butow a potem sobie wybrac
    > inne ktore nikoniecznie beda mi sie podobaly... paranoja.

    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf/4326b1a242fc14fd41
    2563d20069fee3/9dcc1db59faba443c1256c3000417357/$FIL
    E/D20021176.pdf

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2003-06-11 06:17:55
    Od: "AR" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bc5c6t$qqt$1@news.onet.pl...
> [...]
    14 dni
    > po ktorym mialem sie zglosic aby zobaczyc co z moja reklamacja.

    Szczęsciarz z Ciebie, przynajmniej masz jakikolwiek wybór, w moim
    przypadku, nikt nie pozostawia mi wyboru tylko buty, które nie nadają
    się do noszenia (patrz: reklamacja obuwia 20003-06-04 g.21.19). Pisałam
    już nawet bezpośrednio do producenta i nie otrzymałam żadnej
    odpowiedzi...

    Pozdrawiam,
    Edyta

  • 6. Data: 2003-06-11 13:28:18
    Od: "Marek Szyszko" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AR" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > się do noszenia (patrz: reklamacja obuwia 20003-06-04 g.21.19). Pisałam
    > już nawet bezpośrednio do producenta i nie otrzymałam żadnej

    No i po klopocie. Wystarczylo powiedziec , ze dzwonilem do federacji
    konsumentow i w sklepie przestali twierdzic ze nie moga mi oddac pieniedzy
    :)

    Pozdrawiam

    Marek Szyszko

  • 7. Data: 2003-06-11 17:20:58
    Od: "AR" <f...@g...pl>

> [...]
    Pisałam
    > już nawet bezpośrednio do producenta i nie otrzymałam żadnej

    A jednak odpisali:

    Hello Edyta,

    Thanks a lot for your email. I have forwarded it to our footwear
    department and to our office in Poland. They will get back to you as
    soon as they are able to.

    Kind regards,
    O'Neill Europe

    czekam na ciąg dalszy

    pzdr
    Edyta

  • 8. Data: 2003-06-11 22:24:15
    Od: P <h...@a...com>

    On Tue, 10 Jun 2003 21:47:12 +0200, Kamil Gołaszewski
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Możesz - wymiana jest niemożliwa, art.8 ustawy o szczególnych warunkach
    >(je?li kupiłe? w tym roku). Z tym terminem (czy jest odpowiedni) też
    >można by się zastanawiać...

    Gwarancje sprzedawcy gwarancjami, postraszyc go sprzedaza
    konsumencka, ktora w art. 11 wylacza wylaczenie terminow.

    BTW czy mi sie wydaje czy to jakis przekret. Po stwierdzeniu wady w 2
    miesiace nalezy zawiadomic sprzedawce o niezgodnosci towaru z umowa.
    Przypadkiem jakos te terminy dziwnie pasuja (14+45). Czy w sytuacji,
    gdy ktos grzecznie przychodzi i mowi potulnie, ze moze by tak
    reklamacje, to czy oznacza to, ze ZAWIADOMIL O NIEZGODNOSCI Z UMOWA,
    czy tez nie oznacza to ze ZAWIADOMIL O NIEZGODNOSCI Z UMOWA...???

  • 9. Data: 2003-06-11 22:25:10
    Od: P <h...@a...com>

    On Thu, 12 Jun 2003 00:24:15 +0200, P <h...@a...com> wrote:

> [...]
    >reklamacje, to czy oznacza to, ze ZAWIADOMIL O NIEZGODNOSCI Z UMOWA,
    >czy tez nie oznacza to ze ZAWIADOMIL O NIEZGODNOSCI Z UMOWA...???

    I czy nie lepiej byloby im wyslac tej tresci list polecony, by nie
    bylo watpliwosci nigdy co do dowodu, ze zawiadomil?

  • 10. Data: 2003-06-12 06:44:55
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    P wrote:
> [...]
    > reklamacje, to czy oznacza to, ze ZAWIADOMIL O NIEZGODNOSCI Z UMOWA,
    > czy tez nie oznacza to ze ZAWIADOMIL O NIEZGODNOSCI Z UMOWA...???

    ale o co chodzi?

    KG