  • 1. Data: 2003-06-10 18:11:44
    Temat: pełnomocnictwo
    Od: "jurek" <jerzy_malkowski@KONIECZNIE _WYTNIj.poczta.onet.pl>

    witam,

    w postepowaniu upominawczym czyli z gatunku uproszczonych, jesli pozwany
    chce by go reprezentował ktoś inny- to wystarczy podpisane przez niego
    pełnomocnictwo czy trzeba je potwierdzać notarialnie czy w ogole trzeba by
    pełnomocnikiem był prawnik a nie "zwykły człowiek" jak jest w tym przypadku
    ?

    i gdzie można znaleźć paragrafy na powołanie pełnomocnika bo w KPC jakoś nie
    moge znaleźć.

    dzięki

    j.

  • 2. Data: 2003-06-10 18:27:29
    Temat: Re: pełnomocnictwo
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > pełnomocnictwo czy trzeba je potwierdzać notarialnie czy w ogole trzeba by
    > pełnomocnikiem był prawnik a nie "zwykły człowiek" jak jest w tym
    przypadku
    > ?

    Wystarcza "zwykly ludz".

    > i gdzie można znaleźć paragrafy na powołanie pełnomocnika bo w KPC jakoś
    nie
    > moge znaleźć.

    Na poczatku...art.86

    Konrad

  • 3. Data: 2003-06-10 19:58:14
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    Chyba nie do końca ma Pan racje:))))

    T.Cz.

    Użytkownik "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bc57tg$oqg$1@hermes.e-wro.net...

  • 4. Data: 2003-06-10 21:01:28
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > Chyba nie do końca ma Pan racje:))))

    Prosze Pana, gdzie nie mam racji i czemu ?

    Prosze o jakies rzeczowe argumenty.

    Chodzi o to, ze pelnomocnikiem nie moze
    byc "zwykly ludz" ?

    Oczywiscie, ze moze - nie musi byc prawnikiem, ale
    oczywiscie musi tez zachodzic pewne pokrewienstwo
    miedzy pelnomocnikiem a mocodawca albo inne
    warunki - aby nie musial byc to adwokat itp.

    Chyba w drugim bledu nie bylo - art.86 to poczatek
    regulacji.

    Konrad

    ps. prosze o szybka odpowiedz, bo szlag mnie
    trafil i nie zasne jak nie otrzymam odpowiedzi...:)

  • 5. Data: 2003-06-10 21:56:46
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    I tu sie z Panem zgodzę - pokrewieństwo - ale nic innego (albo pracownik
    strony).

    wiadomości news:bc5guc$rdb$1@hermes.e-wro.net...

  • 6. Data: 2003-06-10 22:02:57
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Czmochowski wrote:
    > I tu sie z Panem zgodzę - pokrewieństwo - ale nic innego (albo pracownik
    > strony).

    tym razem ja się nie zgodzę :)

    KG

  • 7. Data: 2003-06-10 22:06:16
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>

    A kto jeszcze: rzecznik konsumentów, członek organizacji związkowej????:))))

    T. Cz.

  • 8. Data: 2003-06-11 06:35:31
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Tomasz Czmochowski wrote:
    > A kto jeszcze: rzecznik konsumentów, członek organizacji związkowej????:))))

    też, ale akurat myślałem o współuczestniku

    KG

  • 9. Data: 2003-06-11 07:17:52
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

    > I tu sie z Panem zgodzę - pokrewieństwo - ale nic innego (albo pracownik
    > strony).

    Dobra - a co ja napisalem? "Lwykly ludz" - "Zwykly czlowiek", nie
    musi byc prawnikiem.
    W pytaniu chodzilo o to tylko, czy pelnomocnikiem musi byc zawsze
    prawnik (przyjmijmy ze adwokat/radca - wzgledny przymus adwokacki),
    oczywiscie nie musi byc i napisalem tak. Nie wchodzilem w dalsze szczegoly,
    bo
    sa nieskomplikowane i nie ma co sie tutaj licytowac czy sie wymieni
    wszystkich
    rzecznikow, pipowcow i innych zwiazkowcow zawodowych...

    Koniec
    Konrad

  • 10. Data: 2003-06-11 21:25:01
    Od: "Tomasz Czmochowski" <c...@d...pl>