  • 1. Data: 2003-06-10 17:29:13
    Temat: czy to sie kwalifikuje do fed. kons. ?
    Od: "news" <k...@4...pl>

    mam problem:
    swego czasu kupilem poprzez zaklad pracy 2 karty wstepu na basen - zasilone
    kwota po 200 pln kazda - do wykorzystania na basenie. na kartach brak
    jakiejkolwiek informacji ze sa ograniczone czasowo (i nie byly w czasie gdy
    je kupowalem) a jedynie zgromadzona na nich kwota "do wykorzystania". teraz
    okazalo sie ze stracily w marcu waznosc , mam na nich niewykorzystane prawie
    150 pln a park wodny odmawia przedluzenia ich waznosci zaslaniajac sie ze
    taka jest uchwala rady fundacji, prowadzacej park wodny. jednoczesnie
    zwalaja wine na zaklad pracy ze powinien mnie poinformowac. nadmieniam ze
    karty sa wlasnoscia parku wodnego (info na kartach) a w czasie gdy je
    kupowalem nie byly ograniczone czasowo - zarzadzenie takie jak sie okazalo
    wydano na przeciagu tego roku jak juz z nich korzystalem. w trakcie wizyt na
    basenie i "rejestracji" przy wejsciu nikt z obslugi nie informowal mnie ze
    karty straca waznosc. na formularzu zglosilem wniosek o przedluzenie
    waznosci lecz mi ustnie odmowiono jak rowniez odmowiono zwrotu
    niewykorzystanej kwoty.

    co mam z tym zrobic ?

    --
    020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
    ppp/ppp