  • 1. Data: 2003-06-10 17:01:52
    Temat: Samochód słuzbowy - opłata za uzytkowanie
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Moi Drodzy

    używam samochodu słuzbowego,
    w tygodniu tankuje benzyne w systemie begotówkowym
    w weekndy kiedy gdzies wyjezdzam tankuję za własne pieniądze
    podobno mam byc obciązony podatkiem naliczanym od następujacej podstawy
    przychodu ilość kilometrów prywatnych * stawka ustawowa (taka jak przy
    rozliczeniach samochodu prywatnego)

    rozumiem że płacę że mam płacić za amortyzajcę tego samochodu
    ale co z moja bezyną,
    jakie przepisy regulują tę kwestię

    dziekuję
    i pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2003-06-11 16:44:58
    Temat: Re: Samochód słuzbowy - opłata za uzytkowanie
    Od: "Jacek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    Dziękuję wszystkim za rady.

    Jacek

  • 3. Data: 2003-06-17 05:10:49
    Od: "Bubu" <b...@b...gnet.pl>

    Witam !
    Mam prośbe i informacje na ten temat (nie wiem o co chodzi - jakaś nowość ?)
    Dzięki