  • 51. Data: 2014-11-07 11:55:09
    Temat: Re: obronca z urzedu ...
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Czyli dokładnie tak, jak u nas - wyroki nakazowe i zaoczne, gdzie nawet nie
    wiesz, że zostałeś oskarżony (pozwany) i skazany.
    A mają w Japonii areszty wydobywcze tak jak w Polsce?
    Filmy szkoleniowe w rodzaju "Most na rzece Kwai" czy "7. Kompania" wskazują,
    że mają i to nieźle wydobywcze.

    -----

  • 52. Data: 2014-11-07 11:56:25
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Tak to tylko w Ameryce ;-)))

    -----

  • 53. Data: 2014-11-07 12:01:39
    Temat: Re: obrońca z urzedu ...
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    No właśnie, po co, ja ostatnio na sędzię nakrzyczałem, młoda i ładna była
    ;-)

    -----

  • 54. Data: 2014-11-08 01:49:45
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu piątek, 7 listopada 2014 10:56:21 UTC użytkownik ?ćęłńó?Ľż napisał:
    > Czyli dokładnie tak, jak u nas - wyroki nakazowe i zaoczne, gdzie nawet nie
    > wiesz, że zostałeś oskarżony (pozwany) i skazany.

    a nie, z tego co czytałem to oskarzony jest na sali podczas rozprawy. Szkoda ze nie
    zapisalem sobie adresu z tym tekstem... Generalnie chodziło o mentalnosc Japonczykow.
    Sam fakt oskarzenia jest na tyle hanbiacy ze nie wnika się w detale i dopiero przy
    odwolaniu sa badane :)
    Byly tez opisywane szpitale w ktorych nie przyjmuje się najciezszych przypadkow, bo
    jest ryzyko ze pacjent moglby umrzec i to by byla ujma dla szpitala. Niech umiera ale
    u kogos innego i naraza na szwank honor innych...