  • 1. Data: 2014-10-28 11:41:45
    Temat: prawo pracy - wysokość odprawy pytanie
    Od: m...@g...com

    dzień dobry,
    chciałem zapytać się o taką kwestię.
    Byłem zatrudniony w firmie X od 01.12.2005 do 31.10.2014
    (staż pracy 9 lat bez jednego miesiąca). Rozwiązanie umowy o pracę nastąpiło z winy
    pracodawcy i przysługuje mi odprawa. Czy otrzymam odprawę w wysokości 2 pensji czy w
    wysokości 3 pensji ?

    pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2014-10-28 12:30:40
    Temat: Re: prawo pracy - wysokość odprawy pytanie
    Od: Basia F <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 października 2014 11:41:46 UTC+1 użytkownik m...@g...com
    napisał:
> [...]
    pracodawcy i przysługuje mi odprawa. Czy otrzymam odprawę w wysokości 2 pensji czy w

    3krotność pensji

    http://www.gofin.pl/17,2,101,119995,odprawa-pieniezn
    a-dla-zwalnianych-pracownikow.html