  • 1. Data: 2014-10-28 07:53:50
    Temat: piwomat ?
    Od: "marek" <v...@p...fm>

    chciałbym sie zapytać czy coś takiego by u nas w kraju przeszło ?
    działałoby na zasadzie popularnego mlekomatu tylko że do butelki lałoby sie
    piwo ...
    oczywiście przed zakupem trzebaby zeskanowac dowód osobisty celem
    sprawdzenia pełnoletności kupującego.

    widziałem coś takiego w rosji ... był piwomat a nawet wódkomat :) jak kogoś
    suszyło podchodził sobie wypadał kubeczek plastikowy a do niego była
    nalewana setka wódki :) dobre :))
    ciekawe jakby u nas w kraju rozstawić takie automaty na przystankach
    tramwajowych, autobusowych powiedzmy ?
    no bo skoro wódke można kupić na stacji benzynowej to dlaczego na przystanku
    nie mozna by kupić ? :)

  • 2. Data: 2014-10-28 16:49:54
    Temat: Re: piwomat ?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-28 07:53, Użytkownik marek napisał:
> [...]
    > tramwajowych, autobusowych powiedzmy ?
    > no bo skoro wódke można kupić na stacji benzynowej to dlaczego na przystanku

    Kupić i zabrać a kupić i wypić na miejscu to dwie różne sprawy.
    O zakazie picia alkoholu w wielu miejscach też chyba nie słyszałeś.
    A Rosja to słaby przykład, tam nawet bimber jest legalny.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2014-10-28 19:09:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Kupić i zabrać a kupić i wypić na miejscu to dwie różne sprawy.
    > O zakazie picia alkoholu w wielu miejscach też chyba nie słyszałeś.

    Ja bardziej bym sie zastanawiał nad rozwiazaniem ograniczeń w sprzedaży
    osobom nieletnim lub będącym pod wpływem alkoholu. Skanowanie dowodu
    osobistego nie wydaje mi się wystarczające, zwłąszcza, ze piwomat przecież
    nie stwierdzi, czy osoba kupująca jest podobna do zdjecia w tym dokumencie.

    > A Rosja to słaby przykład, tam nawet bimber jest legalny.

    W Polsce też.

  • 4. Data: 2014-10-28 22:38:38
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-28 19:09, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    > osobistego nie wydaje mi się wystarczające, zwłąszcza, ze piwomat
    > przecież nie stwierdzi, czy osoba kupująca jest podobna do zdjecia w tym

    Przy dzisiejszej technice bez problemu tam zainstaluje alkomat
    i system rozpoznający twarz i porównujący z dowodem.
    Ale Polacy naród uczynny i jeśli to nie będzie ciemna noc to
    zawsze ktoś takiemu spragnionemu zrobi uprzejmość i chuchnie
    w ten alkomat.

    > W Polsce też.

    Wprowadzili ?
    Chyba słabo się tym tematem interesowałem. :-)

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2014-10-29 08:16:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-28 19:09, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > osobistego nie wydaje mi się wystarczające, zwłąszcza, ze piwomat
    > przecież nie stwierdzi, czy osoba kupująca jest podobna do zdjecia w tym

    w Czechach piwomat też jest:
    http://www.fakt.pl/wydarzenia/czeski-piwomat-czy-to-
    koniec-ery-pubow-,artykuly,477196.html

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 6. Data: 2014-10-29 10:21:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 08:16, Użytkownik Tomasz Kaczanowski napisał:

    > w Czechach piwomat też jest:
    > http://www.fakt.pl/wydarzenia/czeski-piwomat-czy-to-
    koniec-ery-pubow-,artykuly,477196.html

    Czechy to normalny kraj.
    U nas jakiś policjant z jakimś prokuratorem zrobili by z tego
    wielką akcję przeciwko przestępczości i narobili właścicielowi
    kłopotów.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2014-10-29 14:07:50
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2014-10-28 o 07:53, marek pisze:
    > oczywiście przed zakupem trzebaby zeskanowac dowód osobisty celem
    > sprawdzenia pełnoletności kupującego.

    A po co dowód? Skoro w internecie wystarczy "kliknij OK jeśli ukończyłeś
    18 lat", więc i tu wystarczy.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-10-29 17:15:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > U nas jakiś policjant z jakimś prokuratorem zrobili by z tego
    > wielką akcję przeciwko przestępczości i narobili właścicielowi

    Zażalenia do Sejmu. Ani policjant, ani prokurator prawa nie stanowią. Ty
    naprawdę sądzisz, że egzekwowanie niejednokrotnie kretyńskich zakazów o
    jakaś przyjemność jest?

  • 9. Data: 2014-10-29 19:25:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-29 17:15, Użytkownik Robert Tomasik napisał:

> [...]
    >
    > Zażalenia do Sejmu. Ani policjant, ani prokurator prawa nie stanowią. Ty
    > naprawdę sądzisz, że egzekwowanie niejednokrotnie kretyńskich zakazów o

    Po sposobie ich egzekwowania wnoszę że dla niektórych to przyjemność.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-10-29 22:42:04
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-29 19:25, RadoslawF pisze:

    koniec-ery-pubow-,artykuly,477196.html

    > Po sposobie ich egzekwowania wnoszę że dla niektórych to przyjemność.

    Zdziwiłbyś się

    --

    Sonn