  • 21. Data: 2015-05-09 21:33:22
    Temat: Re: obesrane garażowe wrota
    Od: wolim <n...@p...tu>

    Brawo.

    Udało Ci się pobić Enełela i jego dolegliwości ortopedyczne.
    Myślę, że możesz się starać o rentę.

    Pozdrawiam,
    MW

    PS. Rozbawiłaś mnie do łez.

  • 22. Data: 2015-05-10 01:19:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wolim" 554e6107$0$8375$6...@n...neostrada.pl

    > Brawo.

    > Udało Ci się pobić Enełela i jego dolegliwości ortopedyczne.
> [...]

    http://www.carolina.pl/leczymy/kr%C4%99gos%C5%82up/d
    yskopatia-piersiowa.html
    http://www.mojneurochirurg.pl/kregoslup.html

    Ja mam 3 wypukliny piersiowe, 1 szyjną, i 3 lędźwiowe. Wolim ma
    łuszczycowe zapalenie stawów. Niemal na 100% ma rentę, która
    okupił całowaniem po rękach i obietnicą kąsania ludzi chorych. :)
    (co czyni sumiennie -- zapewne drżąc o swoją przyszłość; ZUS
    nie daje stałych rent)

    Komunistyczna rzeczywistość polska. :)

    Poza wypuklinami mam: astmę, alergię (nie chodzi o kichanie)
    i wrodzone wady wzroku, w tym niedowidzenie oka lewego.
    (czytanie moim lewym okiem nie jest możliwe) Mam też
    uszkodzony słuch. :)

    Każdy zbrodniarz musiał (i musi nadal) otaczać się przygłupami
    takimi jak wolim -- polskie państwo także otacza się przygłupami. :)

    -=-

    Na szczęście to państwo ma przeciwników:

    -- Rosja wchodzi w sojusze wojskowe z Chinami
    http://wyborcza.pl/1,75477,17885785,Chiny_buduja_soj
    usz_wojskowy_z_Rosja.html
    -- ZUS ,,robi bokami''
    -- deficyt budżetowy jest stale wysoki
    -- jawny dług państwa ogromny
    -- ukryty dług państwa makabrycznie duży, niemożliwy do spłacenia bez cudów
    -- dookoła wszędzie kryzys ;)

    Piszę swe posty nie po to, by szukać obrońców, ale po
    to, by potomni znajdowali odpowiedź na pytanie typu:

    -- dlaczego Polska musiała zniknąć

    Taki cel (pisanie do potomnych) postawiłem sobie kilkanaście lat
    temu -- i realizuję go, ciesząc się każdym przeżytym dniem. :)
    Sobotę przespałem, bo takie mam zdrowie. Ale cieszę się każdą
    godziną, którą przeżyję. :) I przeklinam państwo polskie -- nie
    tylko wolimów i innych przygłupów. :)

    Być może mam także cukrzycę -- toż wszystko dla ludzi.

    Ale ja nadal żyję -- masa moich wrogów (ludzi niegdyś czerpiących
    pełnymi garściami z mojej dobroci) odeszła już z tego świata. :)

    W odróżnieniu do wolimów nie muszę nikogo całować po dupie,
    nie muszę drżeć przed urzędnikiem żebrzącym stale o nowe
    składki, podatki, darowizny i inne datki... :) Mogę pozostać
    sobą bez względu na koszty i konsekwencje. :) Nie muszę nikogo
    zabijać (powołując się przy tym na ,,prawo'') aby żyć i nie
    muszę bronić zbrodniarzy. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'