    From: "FIl" <m...@m...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: nudno
    Date: Fri, 28 Feb 2003 00:47:53 +0100

    Użytkownik Sandra <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3l5uu$3an$...@a...dialog.net.pl...

    > Użytkownik FIl <m...@m...icpnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:b3jr5c$f2e$...@t...icpnet.pl...
    >
    > hehe czy to zaproszenie do tanga :P do tanga trzeba dwojga :-) więc
    > zaczynaj pytać panie nienudny :-)))))

    no ok postaram sie odpowiedziec wszystkim w 1 poscie, mam nadzieje ze mi
    sie uda ;-)
    na prawo poszedlem z kilku powodow: tradycja rodzinna (mama, dziadek,
    stryjek)
    zawsze lubilem prawo- tzn to jakie zna sie z zycia codzienego, prasy,
    telewizja takze z seriali
    chociaz teraz juz wiem ze to zupelnie inna bajka,
    mature zdawalem z historii, na prawo tez zdawalem z historii (wten sposob
    ekonomicznie polaczylem nauczanie
    obu tych rzeczy), podoba mi sie status prawnika w spoleczenstwie
    i oczywiscie, co tu ukrywac perspektywa zarobkow.
    panu Marcinowi odpowiem jescze, ze po tej grupie spodziewalem sie nie pytan
    i odpowiedzi ale
    jakis dyskusji prawniczych , "zawodowych smaczkow", opowiesci, itp.
    myslalem, ze grupa ta bedzie dzialac tak jak np grupa socjologia, czy
    historia ( tam nikt nie zadaje pytan o
    ustalenie faktow spolecznych czy chronologicznych, dyskusja toczy sie na
    tematy blizej badz dalej zwiazane z ww
    naukami) moze taka forma tej grupy wynika z jej specyficznego (prawniczego)
    charakteru.
    Panu Romkowi powiem, ze tez by chcial sie tak bawic ale za malo jeszcze wiem
    :-(
    co do pytan
    to chcialbym wiedziec jakie sa wasze, osoniste odczucia z pracy w waszym
    zawodzie (czy nie nudzi wam sie?, czy jestescie zadwoleni, z tego co
    robicie?
    czy spodziewaliscie sie wlasnie tak a nie inaczej bedzie wygladac wasza
    praca?i co was osobiscie "pociaga w prawie"
    no chyba ze sa tu sami studenci prawa wtedy moje pytania sa bezsensu ;-)

    Filip