  • 51. Data: 2008-01-03 19:36:48
    Temat: Re: nowy dowod a panstwo policyjne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal Franczak wrote:

    > To powiedz to ludziom wynajmującym mieszkania, że mają lokatorów
    > meldować na stałe. A w nowym dowodzie jest tylko stałe zameldowanie.
    > Nie bądź bardziej policyjny niż Policja.

    To nie właściciel melduje lokatora tylko lokator sam się melduje.

  • 52. Data: 2008-01-03 19:56:22
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    "William" <n...@m...mnie.pl> wrote
    > W momencie udostępnienia PESEL2 urzędom - tak.

    Myślisz, że zmienią przepisy rejestracyjne, wzory blankietów itd

  • 53. Data: 2008-01-03 20:46:06
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    William napisał(a):

    > Użytkownik "Rafal Franczak" <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl> napisał
    > w wiadomości news:flj1gb$7c5$1@news.agh.edu.pl...

    > Nie wynajmujący mają meldować. Człowiek który ma umowę wynajmu idzie do
    > urzedu i się melduje.

    To podaj adres, zamelduję się u Ciebie na stałe.
    W końcu to ja mam obowiązek się zameldować a nie właściciel. :-)

    Rafał

  • 54. Data: 2008-01-03 20:51:20
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    mvoicem napisał(a):

    > Po pierwsze, nie wynajmujący melduje, tylko mieszkający bierze umowę najmu
    > pod pachę, idzie do urzędu i się melduje.
    >
    > Po drugie, to że w dowodzie jest tylko zameldowanie stałe nie znaczy że
    > zniknięto zameldowanie czasowe. Na to też jest odpowiedni druk, który można
    > nosić ze sobą.
    >
    > p. m.

    A ja Cię bardzo proszę wskaż podstawę prawną, że mam nosić ze sobą
    tę płachtę A4 z poświadczeniem zameldowania na pobyt czasowy.

    Dowód osobisty noszę. Zameldowany na pobyt czasowy jestem.
    Nawet na spis wyborców na stałe się wpisałem.

    Tylko na jakiej podstawie mam biegać po mieście z teczką papierów.

    Jak przenosiłem się do innego urzędu skarbowego to us-biurwa
    zażyczyła sobie, żeby przy składaniu NIP-3 pokazać jej decyzję o nadaniu
    numeru NIP :-)

    Ja składam NIP-3 , świadomy odpowiedzialności potwierdzam prawdziwość
    danych moim podpisem, a do jej obowiązków należy sprawdzenie tego w
    bazie podatników. Może jeszcze mam jej herbatkę zaparzyć?

    Rafał

  • 55. Data: 2008-01-03 20:53:53
    Od: Rafal Franczak <franek@usun_to.kolorowe.krakow.pl>

    witek napisał(a):

    > To nie właściciel melduje lokatora tylko lokator sam się melduje.

    Podaj adres, zamelduję się chętnie na stałe u Ciebie :-)

    Rafał

  • 56. Data: 2008-01-03 21:06:48
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    niechetny do pracy w Polsce pisze:

    > W paszporcie nie ma adresu, a o to głównie chodzi paniom na poczcie,
    > możesz mieć nawet dowód na nazwisko adresata, ale inny adres i już pat
    > ;)

    Co za bzdury. Od kiedy to na poczcie cokolwiek zalatwia sie na adres? :D

    Jacek

  • 57. Data: 2008-01-03 21:16:02
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Rafal Franczak wrote:

    > To podaj adres, zamelduję się u Ciebie na stałe.
    > W końcu to ja mam obowiązek się zameldować a nie właściciel. :-)

    Nie da rady. Właściciel musi potwierdzić że tam mieszkasz.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 58. Data: 2008-01-03 21:19:00
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > "mvoicem" <m...@g...com> wrote
    >
    > Masz rację.
    > Tyle, że w praktyce nie zawsze taką umowę ma, bo wcale nie musi zgodnie z
    > KC, a nie zawsze wynajmujący chcę ją dać.

    Umowę ma *zawsze*. Co najwyżej nie ma jej na piśmie, bo przecież taka
    forma nie jest wymagana.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak

  • 59. Data: 2008-01-03 21:21:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafal Franczak wrote:

    > To podaj adres, zamelduję się u Ciebie na stałe.
    > W końcu to ja mam obowiązek się zameldować a nie właściciel. :-)

    oczywiscie ze meldujesz sie sam, a nie wlasciciel ciebie. Jak masz
    wątpliwosci to czas sie douczyc.

    po za tym najwyrazniej chcesz siedziec za skladanie falszywych oswiadczen?
    wymeldowanie ciebie w trybie administracyjnym to zaden problem.

  • 60. Data: 2008-01-03 21:26:08
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Piotr Kubiak napisał(a):

    > Nie da rady. Właściciel musi potwierdzić że tam mieszkasz.

    Niekoniecznie. Jeśli meldujący się ma tytuł prawny do lokalu (np.
    umowę najmu), to obecność właściciela jest zbędna.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz