  • Data: 2012-11-07 12:26:22
    Temat: noszenie nazwiska znanego polityka
    Od: "dude" <c...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nazywam się dokładnie tak samo, jak pewien ważny i znany radny w moim
    mieście, dla przykładu powiedzmy, że Ryszard Kalisz.
    Nie chodzi mi o przynależność partyjną, ani jakiekolwiek inne
    podobieństwo, tylko żeby uwypuklić problem.
    Czy jeśli będę dzwonił w jakiejś sprawie urzędowej i pewnym tonem chciał
    coś załatwić, podkreślając jak się nazywam, ale nie posługując się
    tytułem, to podpadam pod jakiś paragraf? W naszym kraju przecież tylko
    dźwięk znanego nazwiska może ruszyć przyklejoną do krzesła dupę
    urzędasa...
    Zabronione jest nieświadome wyciąganie korzyści z tytułu podobieństwa,
    bądź z posiadania takiego samego nazwiska jak znana osoba?