  • 1. Data: 2012-11-07 12:26:22
    Temat: noszenie nazwiska znanego polityka
    Od: "dude" <c...@m...pl>

    Nazywam się dokładnie tak samo, jak pewien ważny i znany radny w moim
    mieście, dla przykładu powiedzmy, że Ryszard Kalisz.
    Nie chodzi mi o przynależność partyjną, ani jakiekolwiek inne
    podobieństwo, tylko żeby uwypuklić problem.
    Czy jeśli będę dzwonił w jakiejś sprawie urzędowej i pewnym tonem chciał
    coś załatwić, podkreślając jak się nazywam, ale nie posługując się
    tytułem, to podpadam pod jakiś paragraf? W naszym kraju przecież tylko
    dźwięk znanego nazwiska może ruszyć przyklejoną do krzesła dupę
    urzędasa...
    Zabronione jest nieświadome wyciąganie korzyści z tytułu podobieństwa,
    bądź z posiadania takiego samego nazwiska jak znana osoba?

  • 2. Data: 2012-11-07 13:23:41
    Temat: Re: noszenie nazwiska znanego polityka
    Od: Olgierd <o...@g...com>

    W dniu środa, 7 listopada 2012 12:26:14 UTC+1 użytkownik dude napisał:

    > Zabronione jest nieświadome wyciąganie korzyści z tytułu podobieństwa,
    > bądź z posiadania takiego samego nazwiska jak znana osoba?

    Możesz się nazywać nawet Jezus Chrystus, nikomu nic do tego.

    --
    Olgierd
    http://LegeArtis.org.pl

  • 3. Data: 2012-11-07 14:02:43
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 7 Nov 2012, dude wrote:

    > Zabronione jest nieświadome wyciąganie korzyści z tytułu podobieństwa,
    > bądź z posiadania takiego samego nazwiska jak znana osoba?

    Nie jest zabronione również świadome.
    Najlepszy numer jaki widziałem w którejś reklamie za prezydenta
    Kwaśniewskiego wyglądał tak, że występowały trzy osoby.
    Jedna z nich mogłaby uchodzić za niezły sobowtór prezydenta.

    No i Aleksander Kwaśniewski coś tam polecał.
    A że nazwisko "Kwaśniewski" nosił ten gość obok sobowtóra, było
    bez znaczenia, na plakacie nie było widać który "mówi" ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 4. Data: 2012-11-08 08:28:26
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2012-11-07 12:26, dude pisze:
    > Ryszard Kalisz.

    Pech, to pech. Uważaj tylko, żeby ktoś zgniłym jajem nie rzucił...
    T.