  • Data: 2012-11-07 14:02:43
    Temat: Re: noszenie nazwiska znanego polityka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 7 Nov 2012, dude wrote:

    > Zabronione jest nieświadome wyciąganie korzyści z tytułu podobieństwa,
    > bądź z posiadania takiego samego nazwiska jak znana osoba?

    Nie jest zabronione również świadome.
    Najlepszy numer jaki widziałem w którejś reklamie za prezydenta
    Kwaśniewskiego wyglądał tak, że występowały trzy osoby.
    Jedna z nich mogłaby uchodzić za niezły sobowtór prezydenta.

    No i Aleksander Kwaśniewski coś tam polecał.
    A że nazwisko "Kwaśniewski" nosił ten gość obok sobowtóra, było
    bez znaczenia, na plakacie nie było widać który "mówi" ;)

    pzdr, Gotfryd