  • 21. Data: 2021-03-12 18:04:30
    Temat: Re: nocne przesłuchanie
    Od: Kviat

    > Pewnie mu nie przyszło do głowy, że kobiecie nie szkoda czasu, by
    > przyjść na Komendę tylko po to, by mu odpowiedzieć. Ja bym chyba też na
    > to nie wpadł. A ty?

    Wychodzi na to, że zrobił jej przysługę pytając o 23:30 na parkingu pod
    sklepem. Powinna go całować po rękach, że chciał zaoszczędzić jej czas,
    a ta niewdzięcznica nie doceniła jego dobrych chęci.

    A nie przyszło mu do głowy, żeby nie robić przesłuchania o 23:30 na
    parkingu pod sklepem? Kilka miesięcy po zdarzeniu...
    Ty pewnie też byś na to nie wpadł.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 22. Data: 2021-03-13 04:23:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-12, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Pewnie mu nie przyszło do głowy, że kobiecie nie szkoda czasu, by
    > przyjść na Komendę tylko po to, by mu odpowiedzieć. Ja bym chyba też na
    > to nie wpadł. A ty?

    Dobry wieczór, sierżant Hubka Alojzy z XXX. Zauważyłem państwa samochód
    na parkingu, który ...(tu następuje opis dlaczego zainteresował
    policję)... Wiem, że jest późno i pewnie się państwo spieszą do domu,
    ale czy mógłbym zadać państwu parę pytań? Jeśli się państwo nie czują
    komfortowo odpowiadać mi na parkingu, to alternatywnie moglibyśmy się
    spotkać jutro na komendzie...

    I pewnie by mu spokojnie odpowiedzieli i żadnej afery by nie było.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2021-03-15 11:19:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Mar 2021 15:59:05 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Pewnie mu nie przyszło do głowy, że kobiecie nie szkoda czasu, by
    > przyjść na Komendę tylko po to, by mu odpowiedzieć. Ja bym chyba też na
    > to nie wpadł. A ty?

    Rzeczywiście, przesłuchania na parkingu o 23:30 duża oszczędność czasu, ale
    milicjant powinien był przepytać ją, kiedy siedziała na desce w kiblu. I
    tak przecież nic w tym czasie nie robiła, a przed sklepem mogła się dokądś
    spieszyć. Ponadto, przy dobrym oświetleniu, mógłby obserwować mimikę
    twarzy, bo przeciwnicy władzy ludowej mogą mataczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 24. Data: 2021-03-15 11:44:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15.03.2021 o 11:19, Olin pisze:
> [...]
    > spieszyć. Ponadto, przy dobrym oświetleniu, mógłby obserwować mimikę
    > twarzy, bo przeciwnicy władzy ludowej mogą mataczyć.

    Toteż dostała wezwanie na Komisariat i tyle. Ja w ogóle z takiej
    propozycji problemu nie widzę.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2021-03-15 14:39:59
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Toteż dostała wezwanie na Komisariat i tyle.

    Tak, "tyle"...

    <cite>
    Dopiero gdy po raz kolejny, chyba trzeci, stanowczo odpowiedziałam, że
    nie będę o niczym rozmawiać w środku nocy i że oczekuję wezwania na komendę
    w tej sprawie, policjant przy mnie je wypisał. Na kartce miałam napisane,
    że zostaję wezwana ,,w charakterze świadka" - przekazuje nam kobieta.
    </cite>

    Możesz ZOMOwcu odpowiedzieć, dlaczego tyle razy trzeba było twojemu koledze
    tłumaczyć tak proste rzeczy?

    > Ja w ogóle z takiej propozycji problemu nie widzę.

    Jakiej propozycji?

    Takiej: chcesz być tu zgwałcony na miejscu i wywieziony do lasu, czy
    najpierw wywieziony do lasu i tam na miejscu w lesie zgwałcony???

    I tak trzy razy...

    --
    'Tom N'

  • 26. Data: 2021-03-16 08:00:18
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 15-03-2021 o 14:39, TomN napisał:
> [...]
    > </cite>
    >
    > Możesz ZOMOwcu odpowiedzieć, dlaczego tyle razy trzeba było twojemu koledze

    Kiedyś był taki dowcip o milicjantach... Ale tam trzeba było powtarzać
    tylko drugi raz :)

    --
    http://zrzeda.pl

  • 27. Data: 2021-03-16 10:37:41
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 12 Mar 2021 16:16:06 +0100, TomN napisał(a):

    > Kościół, Komenda...
    > Kościół to zespół wyznawców religii...
    > Czy "Komenda" to wyznawcy religii ZOMO? Dlaczego wyznajesz tę religię?

    Pewnie na tej Komendzie był kiedyś Generał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl