  • 11. Data: 2021-03-09 10:23:28
    Temat: Re: nocne przesłuchanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Mar 2021 16:37:40 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > tu zrobiono z tego aferę.

    Całkowicie mnie przekonałeś. Przez 4 miesiące nic nie robili, a nagle
    zajęli się sprawą na parkingu, po ciemku.
    Staraj się dalej, to zastąpisz Marczaka i będziesz występował w telewizji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2021-03-09 21:45:09
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.03.2021 o 10:23, Olin pisze:

    > Całkowicie mnie przekonałeś. Przez 4 miesiące nic nie robili, a nagle
    > zajęli się sprawą na parkingu, po ciemku.
    > Staraj się dalej, to zastąpisz Marczaka i będziesz występował w telewizji.

    To ustalmy. Czy Twoim zdaniem trzy, albo pięć miesięcy byłoby
    odpowiedniejsze? I przede wszystkim dlaczego :-) ?

    --
    Robert Tomasik

  • 13. Data: 2021-03-10 10:34:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 9 Mar 2021 21:45:09 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Czy Twoim zdaniem trzy, albo pięć miesięcy byłoby
    > odpowiedniejsze?

    Ale o północy na parkingu pod sklepem, czy jednak na komendzie?
    Drugi wariant posiada tę przewagę, że sklepy zazwyczaj mają monitoring i
    trudniej przekraczać uprawnienia.

  • 14. Data: 2021-03-10 20:10:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.03.2021 o 10:34, Olin pisze:

    > Ale o północy na parkingu pod sklepem, czy jednak na komendzie?

    Może jestem dziwny, ale jeśli miało to polegać na udzieleniu odpowiedzi,
    kto tym samochodem jeździł cztery miesiące temu, to mnie by się nie
    chciałe jechać na Komisariat na miejscu tej kobiety.

    > Drugi wariant posiada tę przewagę, że sklepy zazwyczaj mają monitoring i
    > trudniej przekraczać uprawnienia.

    A parkingi przed sklepami?

    --
    Robert Tomasik

  • 15. Data: 2021-03-11 10:23:46
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 10 Mar 2021 20:10:34 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Może jestem dziwny, ale jeśli miało to polegać na udzieleniu odpowiedzi,
    > kto tym samochodem jeździł cztery miesiące temu, to mnie by się nie
    > chciałe jechać na Komisariat na miejscu tej kobiety.

    Co do pierwszego przypuszczenia, całkowicie się z nim zgadzam.

    Kobieta jednak wolała być przesłuchana na komendzie - co zresztą musiała
    zdumionemu milicjantowi powtórzyć 3 razy - a nie przed sklepem o 23:30.
    Możecie na odprawie rozważyć ten kuriozalny przypadek.

    Dziwnych ludzi jest zresztą więcej, bo - w przeciwieństwie do MO - nie
    wszyscy gorliwie wspierają władzę ludową myślą, mową, uczynkiem i
    zaniedbaniem.

    > A parkingi przed sklepami?

    A jak myślisz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2021-03-11 22:12:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.03.2021 o 10:23, Olin pisze:
    > Kobieta jednak wolała być przesłuchana na komendzie - co zresztą musiała
    > zdumionemu milicjantowi powtórzyć 3 razy - a nie przed sklepem o 23:30.
    > Możecie na odprawie rozważyć ten kuriozalny przypadek.

    Dopuszczasz do siebie myśl, że on putał, a nie przesłuchiwał?

    --
    Robert Tomasik

  • 17. Data: 2021-03-12 09:52:19
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 11 Mar 2021 22:12:27 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Dopuszczasz do siebie myśl, że on putał, a nie przesłuchiwał?

    Tak, putał, a przy okazji mówił, że ,,lepiej załatwić to tu i teraz", czyli
    o 23:30 na parkingu przed sklepem. Mógł przecież łomotać do drzwi o 6 rano,
    czyli ludzki pan.

    Tak to widzi Twoja była koleżanka:
    <<Radna Alicja Szczepańska, była policjantka, nie ma wątpliwości, że doszło
    do nadużycia ze strony policjanta. - Przepisy wyraźnie mówią, że wezwania
    doręcza się listownie, telefonicznie, jak również osobiście. Ale nie o
    piątej rano czy o wpół do dwunastej w nocy, w środku miasta! Nie było tu
    mowy o ryzyku matactwa czy zatajenia materiału dowodowego, nie widzę więc
    powodu, by policjant działał w taki sposób. Nadgorliwość policjantów w
    kwestii uczestniczek Strajku Kobiet staje się przerażająca. Dobrze byłoby,
    gdyby tak samo reagowano na prośby o interwencje w sprawach przemocy
    domowej - uważa radna.>>

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26849527,r
    ozpytanie-o-polnocy.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2021-03-12 15:59:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 12.03.2021 o 09:52, Olin pisze:
    > Tak, putał, a przy okazji mówił, że ,,lepiej załatwić to tu i teraz", czyli
    > o 23:30 na parkingu przed sklepem.

    Pewnie mu nie przyszło do głowy, że kobiecie nie szkoda czasu, by
    przyjść na Komendę tylko po to, by mu odpowiedzieć. Ja bym chyba też na
    to nie wpadł. A ty?

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2021-03-12 16:11:06
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Niktnaprawde Nobodyreally w
    oups.com>:

    > Cham zawsze chamem pozostanie....

    Ty CHAMIE jesteś Wój..., czy Pastu...k?

    --
    'Tom N'

  • 20. Data: 2021-03-12 16:16:06
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Pewnie mu nie przyszło do głowy, że kobiecie nie szkoda czasu, by
    > przyjść na Komendę tylko po to, by mu odpowiedzieć. Ja bym chyba też na
    > to nie wpadł. A ty?

    Kościół, Komenda...
    Kościół to zespół wyznawców religii...
    Czy "Komenda" to wyznawcy religii ZOMO? Dlaczego wyznajesz tę religię?

    --
    'Tom N'