  • 1. Data: 2021-03-08 13:53:50
    Temat: nocne przesłuchanie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    <<Pani Karolina wracała o północy z rodziną od znajomych. Kiedy wsiadali do
    auta, podjechał dzielnicowy i zasypał kobietę lawiną pytań, co robiła
    cztery miesiące wcześniej. Tak policja w Miechowie wręczyła wezwania na
    komisariat jednej z uczestniczek Strajku Kobiet.

    Jesienią zeszłego roku po wyroku Trybunału Konstytucyjnego drastycznie
    zaostrzającego prawo do legalnej aborcji w Miechowie na ulice wyszło 700
    osób. - Miałam kontuzję nogi, ale czułam, że nie mogę siedzieć w domu z
    założonymi rękami. Mam córkę i nie chcę dla niej przyszłości rodem z Gilead
    - opowiada nam dzisiaj pani Karolina.

    4 listopada, czyli drugiego dnia strajków w Miechowie, uczestniczyła w
    samochodowym proteście. Kierowcy trąbili, migali światłami. - Na miejscu
    byli policjanci, kierowali ruchem. Nikt nie wystawił mi mandatu - wspomina
    kobieta.

    O tamtym strajkowym wieczorze przypomniała sobie ponad cztery miesiące
    później, kiedy policjant w sobotnią noc próbował przesłuchać ją na parkingu
    pod lokalnym sklepem.

    Pani Karolina razem z mężem i córką odwiedzała tego dnia znajomych. -
    Zaparkowaliśmy na parkingu pod sklepem. Około 23.30 wróciliśmy do auta.
    Czekaliśmy, aż odmrożą się szyby, kiedy obok pojawił się radiowóz. Pierwsze
    skojarzenie: pewnie kontrola trzeźwości - opowiada kobieta. Jak mówi,
    policjant, który do nich wyszedł, od razu zasypał ją pytaniami: kto jest
    właścicielem pojazdu, kto kierował nim 4 listopada, od kiedy nim jeździ. -
    Nie miałam pojęcia, o co chodzi. Do głowy mi nie przyszło, że może mu
    chodzić o protest. Czułam się jak bandyta. Policjant cały czas nam groził,
    że poniesiemy odpowiedzialność - opowiada kobieta.

    Dopiero gdy funkcjonariusz przekazał, że chodzi o używanie sygnałów
    świetlnych i dźwiękowych bez potrzeby, pani Karolina zorientowała się, że
    sprawa ma związek ze Strajkiem Kobiet. Jak twierdzi, policjant nie był
    najpierw skory do rozwiązania sprawy na komisariacie, mówiąc jej, że
    ,,lepiej załatwić to tu i teraz".

    - Dopiero gdy po raz kolejny, chyba trzeci, stanowczo odpowiedziałam, że
    nie będę o niczym rozmawiać w środku nocy i że oczekuję wezwania na komendę
    w tej sprawie, policjant przy mnie je wypisał. Na kartce miałam napisane,
    że zostaję wezwana ,,w charakterze świadka" - przekazuje nam kobieta.

    Pani Karolina jest już po przesłuchaniu na komendzie policji. Kobieta w
    obecności prawnika odmówiła przyjęcia mandatu.>>

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26849527,r
    ozpytanie-o-polnocy.html
    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-03-08 14:29:46
    Temat: Re: nocne przesłuchanie
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No ale czemu się dziwisz?
    Miał w komputerze nr rej., zauważył akurat w tym czasie i miejscu.
    BTW szyby się odmrażały od chuchania, przecierania tęczą, smarowania wazeliną czy od
    nieprawidłowego postoju z silnikiem włączonym
    ponad 1 minutę?

    -----

  • 3. Data: 2021-03-08 14:38:45
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Mar 2021 14:29:46 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Miał w komputerze nr rej., zauważył akurat w tym czasie i miejscu.

    Skoro miał w komputerze rejestrację, to co stało na przeszkodzie, żeby
    wezwać właściciela na przesłuchanie w przepisowym trybie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-03-08 15:28:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie znasz danych kierowcy.
    Akurat mam przypadek, gdzie właściciel auta (zarejestrowanego na spółkę, czyli osoba
    z KRS) nie stawia się na pol., nie odbiera
    korespondencji itp. itd.
    Przynajmniej przysłali, że "dane rej. pojazdu XXX xxxxx zostały przekazane do
    jednostek pol. celem ustaleń".

    -----

  • 5. Data: 2021-03-08 15:33:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Mar 2021 15:28:20 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Nie znasz danych kierowcy.

    Super. Skąd zatem milicjant wiedział, że kierowca po 4 miesiącach jest
    wciąż ten sam?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-03-08 16:37:40
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08.03.2021 o 15:33, Olin pisze:

    > Super. Skąd zatem milicjant wiedział, że kierowca po 4 miesiącach jest
    > wciąż ten sam?

    Nie wiedział i dlatego pytał tę kobietę, a tu zrobiono z tego aferę.

    --
    Robert Tomasik

  • 7. Data: 2021-03-08 16:59:45
    Temat: Szansa na nową MĘCZENNICĘ? ;-)
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 8. Data: 2021-03-08 18:49:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od czegoś można zacząć.
    Np. od wezwania kierowniczki na świadka.
    W tym złożenia wyjaśnień, kto jej powierzył lub komu ona powierzyła auto.
    Dziennikarz napisał, że to auto zarejestrowane na nią?

    -----

  • 9. Data: 2021-03-08 19:20:12
    Od: TomN <n...@i...dyndnxs.invalid>

    Robert Tomasik w

    > Nie wiedział i dlatego pytał tę kobietę, a tu zrobiono z tego aferę.

    Nie wiedział kto jest właścicielem pojazdu, został sprzedany i nie
    przerejestrowany?
    Wypierdalaj milicjancie z tymi tłumaczenia,i dla idiotów...
    Nie zajęli się przez 4 miesiące i nagle o północy akcja? Ktoś ci miętki
    chujku tomasiku w to uwierzy?

    Podsumowując:
    Nie pierdol Tomasik. Co ma wspólnego kierujący pojazdem po 4 miesiącach od
    zdarzenia z kierującym 4 miesiące wcześniej? Na jakiej podstawie ten
    milicjant usiłuje przesłuchać -- przepytuje kogoś w okolicach północy na
    publicznym parkingu, bo mu nr rejestracyjny spasował...?
    Dajesz cwioku...

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2021-03-09 08:47:01
    Od: Niktnaprawde Nobodyreally <n...@g...com>

    poniedziałek, 8 marca 2021 o 19:20:14 UTC+1 TomN napisał(a):
> [...]
    > milicjant usiłuje przesłuchać -- przepytuje kogoś w okolicach północy na
    > publicznym parkingu, bo mu nr rejestracyjny spasował...?

    Cham zawsze chamem pozostanie....