  • 11. Data: 2007-02-16 11:40:47
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er44v7$k4l$2@news.onet.pl...

    > No ok, u mnie jest tak że zamyka od razu. A czemu nie sprawdziłeś tych
    > usterek czy je poprawili jeszcze w serwisie? Ja zawsze tak właśnie
    > robie... redgrist

    * Bo mi przesłali kurierem do domu ;)

    ZDrawim.

  • 12. Data: 2007-02-16 11:42:33
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
    > Odebrałem właśnie z naprawy gwarancyjnej nowego notebooka
    > (kupiony 12 dni temu, w serwisie ostatnie 9 dni). Nic nie zostało
    > w nim naprawione - komputer jest w _identycznym_ stanie jak przed
    > wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    > urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu? Czy muszę ciągnąć
    > teraz gwarancję?
    > Z góry dziękuję za odpowiedź.

    * Postanowiłem zadzwonić do serwisu aby dowiedzieć się co w takiej sytuacji
    powinienem
    zrobić. Poradzono mi, bym sprawę spróbował załatwić ze sprzedawcą, na
    pytanie czy
    np. na niezgodność, dostałem odpowiedź twierdzącą.
    Wiec wykonam robotę jaką do wykonania mam w niedzielę i w poniedziałek
    idziem walczyć.
    I znowu będę miał komputer w domu i będę mógł na nim pracować ... ;(

    ZDrawim.

  • 13. Data: 2007-02-16 11:43:47
    Od: redgrist <s...@n...pl>

    hefalump napisał(a):
    > Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > * Bo mi przesłali kurierem do domu ;)
    >
    > ZDrawim.

    Nie masz jakiegoś serwisu stacjonarnego? Bo może im się tylko wydaje w
    serwisie że go naprawili :-) bo maja bałagan.

    Pozostaje mieć nadzieję że nasza dyskusja wywoła zainteresowanie i ktoś
    coś podpowie co zrobić. A poza tym ciekawe co masz zapisane w warunkach
    gwarancji. Może jest jakaś info linia i coś podpowiedzą.

    redgrist

  • 14. Data: 2007-02-16 11:49:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 16.02.2007 redgrist <s...@n...pl> napisał/a:
    > bo takie jest moje zdanie a jakie jest twoje?

    O ile gwarant nie dokonał w sprzęcie jakiś istotnych zmian to jak
    najbardziej może. Zresztą nawet jeśli coś-tam ponaprawiał to reklamować
    można, a co najwyżej sprzedawca podniesie kwestię zmian dokonanych przez
    gwaranta, co niekoniecznie musi nastąpić.

    --
    Marcin

  • 15. Data: 2007-02-16 13:24:26
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > I znowu będę miał komputer w domu i będę mógł na nim pracować ... ;(

    kupowałeś prywatnie czy na firme? bo to pracowanie na nim coś brzmi mało
    konsumencko ;)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2007-02-16 13:25:30
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "hefalump" <h...@T...pl> napisał w wiadomości
    > wysłaniem do serwisu. Mam tego dość. Czy mogę teraz pójść drogą
    > urzędową w ramach niezgodności z umową do sklepu?

    znając życie sklep wyśle laptopa do serwisu - ma 14 dni na ustosunkowanie sie do
    Twojej reklamacji

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2007-02-16 14:26:32
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > kupowałeś prywatnie czy na firme? bo to pracowanie na nim coś brzmi mało
    > konsumencko ;)

    * Eeee - jakoś nie za bardzo kumam ;) Czyly co - żeby pracować w domu na
    krześle, trzeba
    owe kupić na firmę? Praca = tylko praca stała w danej firmie? :-)

    Zdrawim.

  • 18. Data: 2007-02-16 14:29:11
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    > * Eeee - jakoś nie za bardzo kumam ;)

    chodzi mi oto, czy kupowałeś na fakture na firme czy prywatnie

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2007-02-16 14:29:44
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    > znając życie sklep wyśle laptopa do serwisu - ma 14 dni na
    > ustosunkowanie sie do Twojej reklamacji

    * Oczywiście czekam na dodatkowe rady, ale już wiem co zrobię.
    W poniedziałek normalnie pojadę z komputerem i kablem i poproszę
    o przetestowanie kabla na innym egzemplarzu - jeżeli na innym będzie
    tak samo - wtedy wrócę do domu i będę Was nagabywał o ocenę, czy tak być
    może.
    Jeżeli będzie trzymał (jak w do tej pory sprawdzanych kompach marek ACER (!)
    czy HP) wtedy poproszę o jakieś polubowne załatwienie sprawy. Krzykaczem
    nie jestem i chciałbym to jak najlepiej załatwić dla obu stron :)
    IMHO taki port FW dla 90% zwykłych użyszczkodników albo nigdy nie będzie
    użyty, albo
    będzie służył do przegrania zdjęć z aparatu - gdzie taka usterka będzie
    pewnie
    nawet nie zauważona.

    Zdrawim.

  • 20. Data: 2007-02-16 14:44:01
    Od: "hefalump" <h...@T...pl>

    > chodzi mi oto, czy kupowałeś na fakture na firme czy prywatnie

    * Prywatnie.

    Zdrawim.