  • 1. Data: 2007-02-16 09:44:44
    Temat: A w CBŚ gwałcą i zarżynają kochanki.
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    70.html

    76.html
    "Czy odbyło się normalne konsylium, które kwalifikowało go do operacji?
    Nie wiemy."
    ^^^^^^^^^^
    Kurwa, nie wiadomo? Kolejni posiedzą parę miesięcy lub lat aż okaże się,
    że wszystkie publiczne oświadczenia to medialne bzdury? Nie wybielam,
    zatrzymanego i aresztowanego, ale jak się zdaje jesteśmy kolejny raz
    świadkami teatru kukiełkowego i szukaniu haków dopiero po aresztowaniu.

    Aha, no tak. W rządzie się zrobiło otatnio nieciekawie, przetasowania,
    doniesienia o podejrzeniu popełnienia przestępstw, PiS się gryzie
    wewnątrz. No tak, mamy nowego włodarza w MSWiA, co to nie miał nic
    przeciw by jego dziecko miało korzyść z pozycji ojca a teraz sumiennie
    walczącego z korupcją.

    To pytanie odświeżające - co tam z zamachami w Warszawie przed wyborami,
    umorzono czy mamy kolejnych zatrzymanych z łapanki?

    To tak w starym kontekście konferencjo-popisów Prokuratora Generalnego i
    pomagierstwa, oraz tego jak się to skończyło.
    http://www.nie.com.pl/tekst_druk.php?id=7604

    A także w kontekście klasyki w tym kraju czyli:
    - sprawy R. Kluski w wyniku przykładnego współdziałania prokuratury z
    urzędniczymi naciągaczami (i hgw z kim jeszcze);
    - sprawy JTT;
    - zarzymania E. Wąsacza w ferworze walki wyborczej;
    - wyczynów prokuratora Roberta Pietrzaka wespół ze swoim pupilem koronnym;
    - zatrzymania gej-bombera vel gaypower po wnikliwym... buszowaniu w
    internecie i znalezieniu domeny gaypower.pl;
    - ... oraz świeżych wyczynów prokuratora Roberta Mielczarka wobec
    Bestcomu i m.in. grupowego A.B., co publiczka grupowa przyjęła z
    przyklaskiem a kontrola od razu zwolniła aresztantów; A tu to
    niestworzone domysły można snuć jak to prokuratura wsparła przestępców w
    przejęciu interesów firmy;

  • 2. Data: 2007-02-16 12:35:52
    Temat: Re: A w CBŚ gwałcą i zarżynają kochanki.
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej napisał:
    [..]
    > - ... oraz świeżych wyczynów prokuratora Roberta Mielczarka wobec
    > Bestcomu i m.in. grupowego A.B., co publiczka grupowa przyjęła z
    > przyklaskiem a kontrola od razu zwolniła aresztantów; [..]

    Ci co się cieszyli to głupi są.
    Zmądrzeją poniewaczasie jak Ci zbrodniarze z immunitetami przyjdą po
    nich, albo kogoś im bliskiego.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 3. Data: 2007-02-16 12:38:46
    Temat: Re: A w CBŚ gwałcą i zarzynają kochanki... czyli tematy zastępcze.
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Andrzej napisał(a):
> [...]
    > zatrzymanego i aresztowanego, ale jak się zdaje jesteśmy kolejny raz
    > świadkami teatru kukiełkowego i szukaniu haków dopiero po aresztowaniu.

    http://wiadomosci.wp.pl/kat,4892,wid,8734772,wiadomo
    sc.html?P%5Bpage%5D=2

    "Monika Olejnik: : Proszę powiedzieć, czy możliwe jest, żeby doktor G.
    sam zadecydował o odłączeniu od aparatury?

    Marek Durlik: : Nie, wczoraj rozmawialiśmy na ten temat bardzo wyraźnie
    z lekarzami, ta decyzja zapadła kolegialnie, tą decyzję podjęło trzech
    lekarzy, którzy akurat byli przy chorym na dyżurze. Uzgodnili ją owszem
    z panem dr Mirosławem G. i co do zasady, są przekonani o tym, że ta
    decyzja była słuszna i zgodna z artykułem 32 kodeksu etyki lekarskiej."

    Kolejne zarzuty mają równe podstawy? Łatwo rzucać potwarze i zniszczyć
    człowieka. A potem pewnie się okaże, że łapówki to i owszem, ale
    morderstwo to zwykłe, zabójcze społecznie, pomówienie.

  • 4. Data: 2007-02-16 12:59:40
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    Arek napisał(a):
    > Ci co się cieszyli to głupi są.
    > Zmądrzeją poniewaczasie jak Ci zbrodniarze z immunitetami przyjdą po
    > nich, albo kogoś im bliskiego.

    Jeśli moja wiedza jest wystarczająca to mam nadzieję, że:
    - słusznie miałeś problemy (i afaik wyrok) za to co robiłeś (vide:
    Olgierd & doniesienia Rafa);
    - jeśli akt oskarżenia nie zostanie wniesiony albo zostaniesz
    uniewinniony to mam nadzieję, że dostaniesz sowite odszkodowanie i
    zadośćuczynienie. I nie mam tu na myśli afair żałosnych ~1,7zł za każdą
    godzinę aresztu, które zostało przyznane za wyczyny prokuratora
    Grzegorza Dupy T. To już większe były koszty (areszt i postępowanie)
    wynikające z jego kreatywności.

    prokurestwo, mam nadzieję, otrzyma to, co powinno w podzięce
    sędziom też zalecałbym ozdrowieńcze pukpuk w łepetynę

  • 5. Data: 2007-02-16 13:08:04
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Andrzej napisał:
    > Jeśli moja wiedza jest wystarczająca to mam nadzieję, że:
    > - słusznie miałeś problemy (i afaik wyrok) za to co robiłeś (vide:
    > Olgierd & doniesienia Rafa);

    Nie wiem o czym mówisz, ale to Olgierd i Rafał mają problemy - i będą
    mieli wyroki - a nie ja.

> [...]
    > zadośćuczynienie. I nie mam tu na myśli afair żałosnych ~1,7zł za każdą
    > godzinę aresztu, które zostało przyznane za wyczyny prokuratora
    Tylko kto nam i naszym ukochanym zwróci ukradzione 8 miesięcy życia?

    Odszkodowania to bez wątpienia przekroczą 100 milionów złotych.
    Ale wątpię czy polskie sądy już są gotowe na przełknięcie takich kwot i
    pewnie dopiero w Strasburgu otrzymamy co się nam należy.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.eteria.net

  • 6. Data: 2007-02-16 13:47:21
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:er4abn$83l$1@news.onet.pl...

    > Tylko kto nam i naszym ukochanym zwróci ukradzione 8 miesięcy życia?

    Napisz ksiązkę.

    > Odszkodowania to bez wątpienia przekroczą 100 milionów złotych.

    Halo, już rano, budzik dzwoni, czas się obudzić i wstawać.
    Widać za krótko siedziałeś, bo ci jeszcze nie przeszło.

  • 7. Data: 2007-02-16 13:50:41
    Temat: Re: A w CBŚ gwałcą i zarzynają kochanki.
    Od: Andrzej <u...@v...pl>

    http://wiadomosci.onet.pl/1487535,11,item.html

    "Minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro odpiera zarzuty, że afera w
    szpitalu MSWiA została *zbyt* mocno nagłośniona."

    Zbyt? Czemu w ogóle to jest robione w blaszku flaszy? Nie znam kulis
    roboty policyjnej, ale w głowie mi się nie mieści, żeby w ogóle było to
    nagłaśniane. No chyba, że na siłę stara się wykazać sukcesy. Pieprzeni
    prokuratorzy-szołmeni z przodującym naczalstwem. W takim kontekście to
    nawet nie chce się komentować błahych opluwanie podejrzanych przez
    rzeczników policji.

    Bez obawy, wszystko można później rozliczyć a obecna ekipa przyzwyczaja
    nas do rozliczeń poprzedników w sposób publiczny a nawet jednostronny.
    Zarówno eseldziaki jaki i platformersy z pewnością wykorzystają takie
    prezenty. ;)

  • 8. Data: 2007-02-16 13:56:26
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <u...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > nas do rozliczeń poprzedników w sposób publiczny a nawet jednostronny.
    > Zarówno eseldziaki jaki i platformersy z pewnością wykorzystają takie

    tylko kuzwa nie tedy droga, w ten sposob to my sie do 3000 roku bedziemy
    rozliczac i nawet eskimosi beda kolonizowac planety, a my bedziemy jeszcze
    lampek naftowych uzywac

  • 9. Data: 2007-02-17 11:25:48
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Arek napisał(a):
    > Użytkownik Andrzej napisał:
    > [..]
    >
    > Ci co się cieszyli to głupi są.
    > Zmądrzeją poniewaczasie jak Ci zbrodniarze z immunitetami przyjdą po
    > nich, albo kogoś im bliskiego.

    a ja sie doczekac nie moge zmainy ekipy na sld, ciekawe ile czasu minie
    po objeciu przez nich urzdu jak Ziobro rzuca na ziemie i w kajdankach
    przy kiludziesieciu kamerach zawloka do samochoda policyjnego.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 10. Data: 2007-02-17 11:27:53
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    witek napisał(a):

    > Napisz ksiązkę.

    > Halo, już rano, budzik dzwoni, czas się obudzić i wstawać.
    > Widać za krótko siedziałeś, bo ci jeszcze nie przeszło.

    a skad ty wiesz jakie on poniosl straty materialne w yniku tego ?
    (zwiazane z dzialalnoscia )