  • 1. Data: 2007-02-16 11:41:30
    Temat: czy złame prawo autorskie?
    Od: "Daw_k " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    witam wsyztskich!

    Mam takie pytanie. Otoz chcialem sprzedac plytke na ktorej znajdzie sie ok
    70% moich "wypocin" pozostale 30% chcialem zapelnic danymi ktore w latwy
    sposob mozna sciagnac ze stron np producentow(chce to traktowac jako pewien
    dodatek dla tych ktorzy np nie maja internetu, nie maja czasu bawic sie w
    szukanie i sciaganie).Oczywiscie na plycie umiescil bym plik textowy w ktorym
    jasno i klarownie opisal bym ktory plik skad sciagnalem i kto jest jego
    autorem.

    I tu pytanie, czy to ze mam zamiar zarobic na tej plycie, sprawia ze złamę
    prawo autorskie? czy umieszczenie pliku z danymi okreslajacymi skad ten, plik
    i od kogo pozwala mi na taki handel?

    dziekuje za wszelkie odpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-02-16 12:04:48
    Temat: Re: czy złame prawo autorskie?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *Daw_k * na tej grupie:

    > I tu pytanie, czy to ze mam zamiar zarobic na tej plycie, sprawia ze złamę
    > prawo autorskie? czy umieszczenie pliku z danymi okreslajacymi skad ten, plik
    > i od kogo pozwala mi na taki handel?

    Wszystko zależy od tego co to za dane, które sobie możesz łatwo
    ściągnąć. Jeśli to będzie instalka Firefoksa, Open Office - to na
    pewno możesz.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ==> http://olgierd.bblog.pl <==

  • 3. Data: 2007-02-16 12:14:55
    Od: "Daw_k " <d...@W...gazeta.pl>

    > Wszystko zależy od tego co to za dane, które sobie możesz łatwo
    > ściągnąć. Jeśli to będzie instalka Firefoksa, Open Office - to na
    > pewno możesz.

    Rozchodzi mi sie bardziej o pliki z testem np audio DTS!
    pliki te sa umieszczone na stronie www, mozna je nieodplatnie sciagnac!

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-02-16 13:04:37
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 16 Feb 2007 12:14:55 +0000, Daw_k napisał(a):

    > Rozchodzi mi sie bardziej o pliki z testem np audio DTS!
    > pliki te sa umieszczone na stronie www, mozna je nieodplatnie sciagnac!

    Wiesz już, że można je bezpłatnie ściągnąć. To znaczy, że wiesz jak
    znależć dołączoną do tych plków licencję i nawet zacząłeś ją czytać. To
    teraz dokończ czytanie. Właśnie z licencji dowiesz się co jeszcze możesz
    robić z tymi plikami.

  • 5. Data: 2007-02-16 13:15:33
    Temat: Re: Re: czy złame prawo autorskie?
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    Powiedział(a) *jureq* na tej grupie:

> [...]
    > znależć dołączoną do tych plków licencję i nawet zacząłeś ją czytać. To
    > teraz dokończ czytanie. Właśnie z licencji dowiesz się co jeszcze możesz

    O właśnie. Dobrze powiedziane :-)

  • 6. Data: 2007-02-16 13:59:33
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Daw_k " <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Rozchodzi mi sie bardziej o pliki z testem np audio DTS!
    > pliki te sa umieszczone na stronie www, mozna je nieodplatnie sciagnac!

    witam!
    Możesz mi podac linka do tego testu chetnie bym prztestwoał moj sprzet :)

    pozdrawiam

    PabloGT

  • 7. Data: 2007-02-16 16:19:56
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Daw_k <d...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Rozchodzi mi sie bardziej o pliki z testem np audio DTS!
    > pliki te sa umieszczone na stronie www, mozna je nieodplatnie sciagnac!
    > pozdrawiam

    ale czsto jest tak ze legalne jest TYLKO sciaganie z strony je publikujacej .. zadne
    ine publikowanie nie jest dzwolone mimo ze taki dystrybutr udstepnia je za darmo -
    poczytaj licencje lub zapytaj o nia

    Piotr Żebrowski