  • 1. Data: 2008-04-29 20:03:03
    Temat: niezgodność towaru z umową
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Chcę oddać telefon na podstawie niezgodności towaru z umową, czy
    operator może odmówić przyjęcia pisma reklamacyjnego sporządzonego
    własnoręcznie przeze mnie i żądać by reklamacja zgłoszona była na ich
    piśmie?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2008-04-29 20:34:41
    Temat: Re: niezgodność towaru z umową
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > Chcę oddać telefon na podstawie niezgodności towaru z umową, czy operator
    > może odmówić przyjęcia pisma reklamacyjnego sporządzonego własnoręcznie
    > przeze mnie i żądać by reklamacja zgłoszona była na ich piśmie?

    Nie może.
    Ale twoje pismo musi zawierać wszystkie istotne szczegóły.

    Czy zapłaciłeś za telefon 1 zł? :-)

    --
    Piotr

  • 3. Data: 2008-04-29 20:36:07
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > Nie może.
    > Ale twoje pismo musi zawierać wszystkie istotne szczegóły.
    > Czy zapłaciłeś za telefon 1 zł? :-)

    nie :)
    A czemu się pytasz? : )

  • 4. Data: 2008-04-29 20:48:54
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 29 Apr 2008 22:36:07 +0200, PlaMa napisał(a):

    > A czemu się pytasz? : )

    A na czym polega owa niezgodność?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2008-04-29 21:17:35
    Od: "Piotr" <p...@p...pl>

    > A czemu się pytasz? : )

    Wtedy lepiej nie awanturować się za bardzo bo jeszcze oddadzą gotówkę :-)

    --
    Piotr

  • 6. Data: 2008-04-30 13:07:41
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Piotr pisze:

    > Wtedy lepiej nie awanturować się za bardzo bo jeszcze oddadzą gotówkę :-)

    Heh... w sumie mi pasuje ale prawdę mówiąc to nie mogą od tak oddać
    gotówki chyba, nie kiedy upieram się przy nowym telefonie :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 7. Data: 2008-04-30 13:08:02
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    scream pisze:

    > A na czym polega owa niezgodność?

    nie działa jak należy :)

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 8. Data: 2008-04-30 16:58:52
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PlaMa pisze:
> [...]
    > operator może odmówić przyjęcia pisma reklamacyjnego sporządzonego
    > własnoręcznie przeze mnie i żądać by reklamacja zgłoszona była na ich

    a to operator sprzedał telefon?

    KG

  • 9. Data: 2008-05-03 14:58:19
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    kam pisze:

    > a to operator sprzedał telefon?

    Tak, tak mam na umowie o świadczenie usług. Chociaż paragon mam z salonu
    przedstawiciela :)

  • 10. Data: 2008-05-04 20:41:12
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    PlaMa pisze:
    > Tak, tak mam na umowie o świadczenie usług.

    co niby masz na umowie?

    > Chociaż paragon mam z salonu
    > przedstawiciela :)

    o właśnie...