  • 11. Data: 2020-04-02 11:54:04
    Temat: Re: niezbędne sprawy życia codziennego
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 1 Apr 2020 18:09:33 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Olin, wydziwiasz. Tak jakby jakiś system prawny zdołał objąć wszystkie
    > aspekty społecznego życia. Tak nie było, nie ma i nie będzie.

    No ale właśnie mamy system bezprawny, bo rozporządzenia są wydawane bez
    żadnego trybu, a i ich interpretacja dokonywana ad hoc przez ministra na
    konferencji prasowej. To jest teraz źródłem prawa.

    > A w tym
    > konkretnym przypadku, jeśli znajdzie się oskarżyciel to jak zwykle, sąd
    > rozstrzygnie czy niezbędne czy nie.

    Ale najpierw zabulisz do 30 tys. bez możliwości odwołania.
    Kiedy ewentualnie zbierze się sąd, nie wiadomo. Płacisz od razu, a potem
    się procesuj z sanepidem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2020-04-02 12:08:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 11:54:04 +0200, Olin napisał(a):

    > No ale właśnie mamy system bezprawny, bo rozporządzenia są wydawane bez
    > żadnego trybu, a i ich interpretacja dokonywana ad hoc przez ministra na
    > konferencji prasowej. To jest teraz źródłem prawa.
    Ano.

    > Ale najpierw zabulisz do 30 tys. bez możliwości odwołania.
    > Kiedy ewentualnie zbierze się sąd, nie wiadomo. Płacisz od razu, a potem
    > się procesuj z sanepidem.
    Ano.

    Jak widzisz, pełna zgoda, tylko to o czym traktuje ten twój post nic
    jakby nie ma wspólnego z poprzednim postem :) Proszę o szczyptę logiki w
    tym narzekactwie.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 13. Data: 2020-04-02 12:13:12
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 11:45 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Ponieważ?

    Zgaduj.

    --
    Trefniś

  • 14. Data: 2020-04-02 12:16:51
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 2 Apr 2020 12:08:29 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Proszę o szczyptę logiki w
    > tym narzekactwie.

    W trudnych chwilach trzeba trochę rozluźnić atmosferę, ale najwyraźniej mi
    się nie udało.

    Może dowcipy i anegdoty Pana Prezydenta będą śmieszniejsze:
    https://www.youtube.com/watch?v=Bp6uYytooRY
    Mnie najbardziej podoba się ten o rachunku krzywd.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 15. Data: 2020-04-02 12:17:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 02 Apr 2020 12:13:12 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Zgaduj.

    Nie ja postawiłem tezę, nie ja uzasadniam.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 16. Data: 2020-04-02 12:19:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 12:17 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Nie ja postawiłem tezę, nie ja uzasadniam.

    Aksjomatów się nie uzasadnia.

    --
    Trefniś

  • 17. Data: 2020-04-02 13:04:00
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 02 Apr 2020 12:19:51 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Aksjomatów się nie uzasadnia.

    Maliniak uczy się cały czas. Bierz z niego przykład.

    "We współczesnej matematyce definicja aksjomatu jest nieco inna:
    Aksjomaty są zdaniami wyodrębnionymi spośród wszystkich twierdzeń danej
    teorii, wybranymi tak, aby wynikały z nich wszystkie pozostałe twierdzenia
    tej teorii. Taki układ aksjomatów nazywany jest aksjomatyką."

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Aksjomat

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 18. Data: 2020-04-02 19:59:23
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2020 o 13:04 Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > twierdzenia
    > tej teorii. Taki układ aksjomatów nazywany jest aksjomatyką."

    Przeczytaj swój cytat ze _zrozumieniem_ osiołku.
    Ciotka, nadal musisz zgadywać.

    --
    Trefniś

  • 19. Data: 2020-04-03 10:46:48
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Olin napisał(a) :
    > Adwokat Władysław Pociej na grupie Adwokatura Polska:
    >
    > ,,Zadzwonił do mnie klient, który dostał wezwanie do stawiennictwa w
    > Zakładzie Karnym do odbycia kary na dzień 02.04. Zapytał mnie, czy w
    > związku z zakazem poruszania się ma się stawić w ZK? Powstaje pytanie, czy
    > takie stawiennictwo na wezwanie może być traktowane jak załatwienie
    > niezbędnych spraw swojego życia codziennego?".
    >

    > https://wyborcza.pl/7,75410,25826108,jeden-wielki-bu
    rdel-ale-moze-wlasnie-chodzi-o-sianie-chaosu.html

    Czy pojechanie na badania techniczne samochodu jest sprawą
    niezbędną? Nie ma jej w wykazie dozwolonych celów wyjścia z domu.
    Już abstrahując od tego, że wsiadający do naszego samochodu
    diagnosta może przed chwilą siedział w samochodzie nosiciela wirusa.
    https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/por
    ady/news-powazne-problemy-kierowcow-panstwo-zostawil
    o-ich-bez-opieki,nId,4417416

    Nie zrobię badań - nie pojadę do pracy lub nie mogę pracować. Zależy
    do jakiego celu używam samochodu. Jeżeli tylko dojazd, to nie zawsze
    da się dojechać autobusem.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 20. Data: 2020-04-03 11:09:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 02 Apr 2020 19:59:23 +0200, Trefniś napisał(a):

    > Przeczytaj swój cytat ze _zrozumieniem_ osiołku.
    > Ciotka, nadal musisz zgadywać.

    Że zacycuję:

    "A wy wiedzcie durne trolle,
    że ogólnie was nie cenię,