  • 1. Data: 2005-01-12 03:23:11
    Temat: SZUKAM PRAWNIKA !!!
    Od: "Kurant" <k...@k...net.pl>

    Szukam prawnika który podjąłby się poprowadzenia sprawy w Sądzie Pracy
    (Warszawa) dot.:
    - Przywrócenia do pracy
    - Wypłaty zaległego wynagrodzenia
    - Wypłaty świadczeń urlopowych
    - Posiadam nagranie na którym pracodawca zobowiązuje sie do zapłacenia mi
    zaległego wynagrodzenia jeżeli zwolnię sie z pracy.
    - Pracodawca twierdzi ze nie posiada dokumentów potwierdzających wypłatę
    wynagrodzenia.

  • 2. Data: 2005-01-12 17:43:02
    Temat: Re: SZUKAM PRAWNIKA !!!
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    Użytkownik "Kurant" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaległego wynagrodzenia jeżeli zwolnię sie z pracy.
    > - Pracodawca twierdzi ze nie posiada dokumentów potwierdzających wypłatę

    Tu go pan raczej nie znajdzie.
    Poza nie-prawnikami tylko wariaci, albo oszołomy tu piszą typu Leszek,
    Falkenstein, Lawa.
    Ja poszukałbym raczej w książce telefonicznej albo w kancelariach blisko
    miejsca zamieszkania.
    Dobra rada