  • 1. Data: 2002-12-09 09:28:38
    Temat: niesłuszny wyrok
    Od: "ninou" <n...@h...pl>

    Proszę o pomoc!!!!

    Postępwanie nie dot. mojej osoby ale członka mojej rodziny.
    Brat był widzem bujki, a został oskarżony za udział.( nie tylko on)
    Poszkodowanemu nic sie nie stało, badanie lekarza zginęły po prostu w
    sądzie, nie sa brane pod uwage zadne zeznania ani świadkowie ze strony
    oskarżonego - brata.
    Wyrok - to 3 lata pozbawienia wolnosci.
    Odwołanie do II instancji - bezskuteczne. Wniosek do Prezydenta - kolejne
    rozprawy - wszystko bez skutku.
    Nikt nie raczy rozstrzygnąć tej sprawy, spojrzec na fakty obiektywnie.
    Odbywa sie to automatycznie, jakby nie było tematu. A wszystko dlatego, ze
    oskarżyciel ( teraz juz nie zyje) byl wujkiem "pokrzywdzonego". A prokurator
    powiedział ostatnio, ze i tak doprowadzi do tego, zeby mój brat poszedł do
    wiezienia.
    Jestem rozpaczona tą sytuacją, a poza tym bezradnoscią - że nie moge jemu w
    niczym pomóc.
    Czy coś można w tym temacie zrobić i napisać jeszcze gdzieś w poszukiwaniu
    sprawiedliwości, bo tutaj napewno jej nie znajdę.
    Proszę o pomoc, o wskazówki w tej tragicznej dla mnie i dla mojej rodziny
    sytuacji.

  • 2. Data: 2002-12-09 14:04:29
    Temat: Re: niesłuszny wyrok
    Od: "Kafesita" <k...@a...net>

    Użytkownik "ninou" <n...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawiedliwości, bo tutaj napewno jej nie znajdę.
    > Proszę o pomoc, o wskazówki w tej tragicznej dla mnie i dla mojej rodziny

    Może Trybunał Praw człowieka w Brukseli????

    Pozdro
    Kafesita

  • 3. Data: 2002-12-09 15:47:38
    Od: "[ piotr sut ]" <W...@t...pl>

    'Kafesita' wyklawiaturzył/a w niusie
    news:at27tf$vf$1@foka.acn.pl taką oto treść:

    | Użytkownik "ninou" <n...@h...pl> napisał w wiadomości

    | Może Trybunał Praw człowieka w Brukseli????

    W Strasburgu.

    ->piotr

  • 4. Data: 2002-12-09 16:17:30
    Temat: Odp: niesłuszny wyrok
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik ninou <n...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:at1nv8$klo$...@n...tpi.pl...
    > Brat był widzem bujki, a został oskarżony za udział.( nie tylko on)
    > Poszkodowanemu nic sie nie stało, badanie lekarza zginęły po prostu w
    > sądzie,
    co tzn. zginęły ?

> [...]
    > sprawiedliwości, bo tutaj napewno jej nie znajdę.
    > Proszę o pomoc, o wskazówki w tej tragicznej dla mnie i dla mojej rodziny

    w tej sprawie sam oskarżony może coś robić lub obrońca... rodzina nie wiele
    ma do zrobienia...

    Sandra

  • 5. Data: 2002-12-10 14:02:31
    Temat: Re: Odp: niesłuszny wyrok
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 9 Dec 2002, Sandra wrote:

    >+ Użytkownik ninou <n...@h...pl> w wiadomości [...]
    >+ > Poszkodowanemu nic sie nie stało, badanie lekarza zginęły po prostu
    >+ > w sądzie,
    >+ co tzn. zginęły ?

    Pewnie oznacza "dowód empiryczny" na nieprawdziwość praw
    zachowania masy i energii.
    W gazetach było ostatnio parę podobnych opisów :(

    Pozdrowienia, Gotfryd