  • 1. Data: 2006-09-06 20:49:37
    Temat: nierzetelni sasiedzi
    Od: "tuti" <t...@i...pl>

    Witam, mam następujące pytanie. W moim domu mieszkają 4 rodziny, z których
    jedna nie wywiązuję się z wpłat na fundusz remontowy wspólnoty. opłaca za to
    wszystkie inne koszty. Sytuacja po jakimś okresie jest taka, że narósł dług
    tym Państwu, który uniemożliwia wspólnocie zaciągnięcie kredytu na
    jakieklolwiek poważniejsze prace remontowe.
    Jakie kroki może podjąć wspólnota w celu wyegzekwowania długu? Prosze o
    przedstawienie najczęstszych możliwych scenariuszy i kroków prawnych, które
    mogą być odpowiedzią na zakłądany brak współpracy dłużników i ich trwałość w
    niespłacaniu należność z w/w tytułu.
    Pozdrawiam
    tuti

  • 2. Data: 2006-09-07 07:54:54
    Temat: Re: nierzetelni sasiedzi
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:ednd28$pgg$1@node4.news.atman.pl
    użytkownik *tuti* napisał(a):

> [...]
    > prawnych, które mogą być odpowiedzią na zakłądany brak współpracy
    > dłużników i ich trwałość w niespłacaniu należność z w/w tytułu.

    W mojej wspólnocie, za zgoda wszystkich pozostałych czlonków zlozono
    pozew do sądu o zapłate. W bloku na przeciwko gdzie jest spóldzielnia
    widziałem ogloszenie wzywające do nototrycznych dłużników do spałty
    zadłużenia, w przeciwnym wypadku zostaną zgłoszeni do KRD

    --
    Big Jack
    //////