  • 1. Data: 2006-09-06 18:30:48
    Temat: Powód czy pozwany??
    Od: "Grzesiek Sarnowski" <a...@N...gazeta.pl>

    Witam

    wniosłem do sadu skarge w sprawie o wznowienie postepowania na postawie art
    401 i 407 kpc. Otrzymałem z sadu pismo z nowa sygnatura akt. Pytanie jest
    moje takie, czy w tej sprawie jestem powodem czy pozwanym, skoro w skarzonym
    postepowaniu bylem pozwanym??
    Pozdrawiam
    GS

  • 2. Data: 2006-09-06 18:43:33
    Temat: Re: Powód czy pozwany??
    Od: Bungo <b...@g...pl>

    Grzesiek Sarnowski napisał(a):
> [...]
    > moje takie, czy w tej sprawie jestem powodem czy pozwanym, skoro w skarzonym

    skarga o wznowienie nie powoduje zmiany rol procesowych, bo niby
    dlaczego mialaby to powodowac...

  • 3. Data: 2006-09-06 18:55:49
    Od: "Grzesiek Sarnowski" <a...@g...pl>

    Bungo <b...@g...pl> napisał(a):

    > skarga o wznowienie nie powoduje zmiany rol procesowych, bo niby
    > dlaczego mialaby to powodowac...

    ok, danke, rozumiec:)

    GS

  • 4. Data: 2006-09-06 19:34:01
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bungo" <b...@g...pl> napisał

    > skarga o wznowienie nie powoduje zmiany rol procesowych, bo niby
    > dlaczego mialaby to powodowac...

    No nie wiem. Miałem taką sprawę gdzie ja byłem 'wnioskodawcą' (czyli
    odpowiednik powoda) a mój przeciwnik był 'uczestnikiem postępowania'.
    Sprawa zakończyła się postanowieniem, które jest prawomocne (ja wygrałem).
    Po jakimś czasie mój przeciwnik wniósł skargę o wznowienie postępowania.
    Ta sprawa toczy się pod nową sygnaturą a przewodnicząca usadziła nas
    odwrotnie niż przy pierwszej sprawie :) I teraz to on jest wnioskodawcą a
    ja uczestnikiem - w ramach tego postępowania ze skargi o wznowienie.