  • 1. Data: 2007-08-22 20:08:04
    Temat: nieprzedluzenie umowy najmu
    Od: "piotr" <p...@i...eu>

    Witam,

    Mam pytanie odnosnie umowy najmu mieszkania, jaki i czy jest jakis okres
    wypowiedzenia w przypadku nieprzedluzenia umowy najmu mieszkania, 2-letnia
    umowa najmu okres konca umowy to 31 sierpien, natomiast 21 sierpnia
    otrzymalismy e-mailem informacje ze umowa nie zostaje przedluzona,

    dziekuje za porade i opinie

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-08-22 20:13:49
    Temat: Re: nieprzedluzenie umowy najmu
    Od: Grzegorz <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl>

    piotr pisze:
> [...]
    > umowa najmu okres konca umowy to 31 sierpien, natomiast 21 sierpnia
    > otrzymalismy e-mailem informacje ze umowa nie zostaje przedluzona,

    Nie ma okresu wypowiedzenia w takiej okoliczności. Umowa kończy się
    31.VIII i tyle

  • 3. Data: 2007-08-23 06:50:12
    Od: "Krzysiek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <odgdog@WYTNIJ_TO.tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma okresu wypowiedzenia w takiej okoliczności. Umowa kończy się
    > 31.VIII i tyle

    witam!

    zasadniczo taka umowa rozwiąże się w dniu 31.VIII, jednakże nie zawsze:
    2 wyjątki:
    1) jeżeli umowa najmu na czas oznaczony przewiduje okresy wypowiedzenia -
    art.673 paragraf 3 kodeksu cywilnego - jak to jest w twojej sytuacji Piotr?
    2) jeżeli po upływie terminu oznaczonego w umowie, a zatem po 31.VIII.
    używasz nadal lokalu, poczytuje sie w razie wątpliwości, że najem został
    przedłużony na czas nieoznaczony - art.674 kodeksu cywilnego

    pzdr