  • 1. Data: 2006-07-24 16:05:31
    Temat: niepłacący lokator - egzekucja komornicza
    Od: "Barbara Hańska" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak się załatwia egzekucję komorniczą od niepłacącego lokatora? Chodzi o
    wynajmowane mieszkanie, człowiek nie płaci mi juz 4 miesiąc, wyprowadzać się
    nie zamierza, płacić też. Twierdzi, że nie ma pieniędzy;)Ja płacę czynsz do
    spółdzielni oraz jego opłaty za media (bo za media też nie płaci)
    Czy wydanie takiego orzeczenia przez sąd długo trwa? A czy mogę także żądać
    eksmisji (jak to się robi? Lokator ma dziecko, czy to przypadkiem nie
    uniemo.zliwia eksmisji?)

  • 2. Data: 2006-07-25 05:50:12
    Temat: Re: niepłacący lokator - egzekucja komornicza
    Od: "dekretowiec" <p...@a...pl>

    Ja na wyrok sadu czekałem ponad rok, bo ciagle cos ten lokator wnosil, a to
    adwokata, a to chory itp.
    Komorni sie z eksmisja wstrzymal bo nie mozna teraz (Polska polityka sic)
    bez lokalu tymczasowego.
    Gmina lokalu tymczasowego nie wskazała.
    A ja od 1,5 roku nie mam zadnych dochodów z mieszkania, a czynsz i nawet
    wode musze za lokatora płacić!!
    Tak, że chyba najlepszym rozwiązaniem są czynności poza prawne.
    NP. panowie ze stadionu dziesięciolecia.

    Polskie prawo Sic.!

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2006-07-25 10:31:55
    Od: "Barbara Hańska" <b...@W...gazeta.pl>

    A jak wygląda możliwość ściągania długu z pensji dłużnika? Na innym wątku
    opisano przykład człowieka któremu komornik ściąga dług bezpośrednio z
    konta, więc chyba można to jakoś załatwić. Nie wiem tylko jak...

  • 4. Data: 2006-07-25 14:19:06
    Od: "Szymon Kosydor" <s...@m...pl>

    Witam,

> [...]
    > żądać
    > eksmisji (jak to się robi? Lokator ma dziecko, czy to przypadkiem nie

    A czy nie prościej odciąć mu te media ?
    Jak nie będzie miał prądu, wody, gazu itp to myślę, że długo nie zabawi w
    mieszkaniu :)
    Na prawie się nie znam, ale myślę, że to by rozwiązało sprawę

    Pozdrawiam, Szymon

  • 5. Data: 2006-07-29 16:48:30
    Od: "dekretowiec" <p...@a...pl>

    No ale jak bedzie palil swieczkami, to moze mi spalic mieszkanie a to by
    mnie kosztowalo remont wartosci 1/6 mieszkania.

    W Polsce prawo jest ułomne.
    Ciagle obowiązują przepisu z czasów rządów samozwańczych organizacji
    przestępczych z lat 1944-1989.