  • 1. Data: 2006-07-24 16:07:59
    Temat: Rozliczenie kosztów szkolenia - VAT i inne
    Od: "yngad" <y...@o...pl>

    Otóz mój pracodawca dał mi do podpisania cyrograf na 3 lata za
    szkolenie odbyte za granicą. Podana przez pracodawcę kwota jest wg
    procedur na granicy 2 i 3 lat do odpracowania. Gdy zaczelam dopytywać
    się o składniki horrendalnej sumy pracodawca na zachete doliczyl do
    wszytkiego VAT, zeby mi dac do zrozumienia ze jednak było ono warte 3
    lat.
    Po pierwsze czy jesli progi były ustalane 3 lata temu, nie powinien
    on zaktualizować ich o wskażniki inflacji?
    Po drugie - Czy do kosztów szkolenia może on doliczyć VAT?
    Po trzecie Szkolenie jest 2 stopniowe, zakończone zdobyciem
    ceryfikatu. Jak dobrze pojdzie certyfikat przy tym nawale pracy zdobede
    za 2 lata. Od kiedy powinna obowiazywac lojalka? Od zakonczenia
    szkolenia czy od otrzymania ceryfikatu?
    Po czwarte - Czy jesli ukonczylam szkolenie, mam prawo żądać
    zaświadczenia o ukończeniu szkolenia.

    Lojalke chetnie podpisze bo szkolenei bylo ciekawe , ale chyba mam
    prawo prosić o uzasadnienie poniesionych przez pracodace kosztow oraz
    zaswiadczenie o odbyciu szkolenia.

    Bede wdzieczna zapomoc
    Yngad