  • 21. Data: 2013-10-24 15:54:35
    Temat: Re: "nielegalna adopcja" - dowód, że państwo traktuje obywatela jak bydło
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m wrote:

    > Nie no weź, tutaj akurat to rzeczywiście państwo nie powinno w ogóle się
    > wpieprzać. To dziecko nie było nawet otyłe, miało nadwagę.

    Zgadzam sie.
    Dyskusja była czy w ogóle państwo powinno.
    W ogole powinno.

    > Jakby dziecko rzeczywiście było jakoś patologicznie grube, to można
    > ewentualnie się zastanawiać nad tym czy ktoś nie powinien wkroczyć.

    Wlasnie o tym napisałem. I ze to wkroczenie powinno polegać na
    pomaganiu, a nie szkodzeniu.

  • 22. Data: 2013-10-24 22:10:10
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 23 Oct 2013 19:03:31 +0200, hikikomorisan napisał(a):

    > Wiec nie dosc, ze tak mozna, legalnie, i chuj gdzie ono potem trafi, to
    > jeszcze ma sie czyste sumienie a wrecz przeswiadczenie o uratowaniu zycia...

    Lepiej do śmietnika w imię "prawa własności do dziecka"?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 23. Data: 2013-10-25 00:23:28
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 24.10.2013 22:10, Borys Pogoreło wrote:

    > Lepiej do śmietnika w imię "prawa własności do dziecka"?

    Czy oddanie dziecka przez pare doroslych ludzi, ktorzy nie chca miec
    dziecka, innej parze doroslych ludzi, ktorzy chca miec dziecko to
    wlasnie ten "Smietnik"?

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 24. Data: 2013-10-25 02:11:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    hikikomorisan wrote:

    > Czy oddanie dziecka przez pare doroslych ludzi, ktorzy nie chca miec
    > dziecka, innej parze doroslych ludzi, ktorzy chca miec dziecko to
    > wlasnie ten "Smietnik"?

    Nie.
    Ale to tworzy oficjalny biznes pod tytułem handel dziecmi.
    Ja ci urodze i oficjalnie oddam a ty mi pod stołem zapłacisz.

    Wolałbym, żeby to jednak pozostało pod jakąs formą kontroli.

  • 25. Data: 2013-10-25 09:29:08
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-25 02:11, witek pisze:

    > Nie.
    > Ale to tworzy oficjalny biznes pod tytułem handel dziecmi.
    > Ja ci urodze i oficjalnie oddam a ty mi pod stołem zapłacisz.

    I co w tym złego? Dlaczego nie miałby zapłacić, skoro obie strony tego chcą?
    Jakoś w biznesie "ja ci zrobię laskę, albo dam dupy, a ty mi za to
    zapłacisz" nikt nic niepraworządnego nie widzi.

    > Wolałbym, żeby to jednak pozostało pod jakąs formą kontroli.

    Tylko wtedy, jeśli komuś stanie się krzywda.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 26. Data: 2013-10-25 12:47:21
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 25 Oct 2013 09:29:08 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > I co w tym złego? Dlaczego nie miałby zapłacić, skoro obie strony tego chcą?

    I do jakiego wieku dziecka proponujesz taki handelek?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 27. Data: 2013-10-25 13:33:15
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-25 12:47, Borys Pogoreło pisze:

    > I do jakiego wieku dziecka proponujesz taki handelek?

    A jak sobie radzisz (Twoja moralność) z młodocianymi (>15l) prostytutkami?

    A w jakim wieku osiąga się pełnię praw (do decydowania o sobie)?
    - to masz odpowiedź.

    To powyższe też bym zmienił. Młody człowiek powinien stawac się
    pełnoletni, jeśli jest w stanie sam się utrzymać. Tymczasem tu też mamy
    postawienie na głowie. 18-latek może głosować, pozywać do sądu, ale ma
    "prawo" żądać od rodziców alimentów do 26 r.ż.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 28. Data: 2013-10-25 23:04:43
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 25 Oct 2013 13:33:15 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > A jak sobie radzisz (Twoja moralność) z młodocianymi (>15l) prostytutkami?

    A co to ma do rzeczy? Tak samo bezprawne.

    > A w jakim wieku osiąga się pełnię praw (do decydowania o sobie)?
    > - to masz odpowiedź.

    Czyli postulujesz możliwość przehandlowania przez rodziców np. 17-latka?

    To do jakiego wieku handelek?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 29. Data: 2013-10-26 05:58:23
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-25 23:04, Borys Pogoreło pisze:

    > A co to ma do rzeczy? Tak samo bezprawne.

    No to wpadłeś. Podstawę, poproszę.

    > To do jakiego wieku handelek?

    Dopóki nie będzie w stanie sam się utrzymać, to rodzice, bez udziału i
    zgody państwa mają prawo przekazać prawa i obowiązki rodzicielskie
    innemu małżeństwu (kobiecie i mężczyźnie, żeby nie było). To postuluję.
    Jeśli dziecku stanie się "udowadnialna" krzywda, to ktoś (to dzecko, a
    nawet to j...e państwo) może rodziców ciągać przed sąd i np. żądać
    unieważnienia umowy.

    P.S. - nic tu nie piszę o "handelku". To tylko Twoja emocjonalna
    manipulacja.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 30. Data: 2013-10-26 19:48:03
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 26 Oct 2013 05:58:23 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > No to wpadłeś. Podstawę, poproszę.

    Tak, tak, "czerpanie korzyści z nierządu". Sama prostytucja nie jest
    karalna.