  • 1. Data: 2005-05-09 09:56:02
    Temat: "nie mam zielonego pojecia"
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    bylem sobie kilka dni temu w urzedzie miasta i chcialem dopisac do
    dzialalnosci kilka pozycji typu transport kosmiczny, produkcja sprzetu
    kosmicznego.... odmowiono mi twierdzac ze musze miec na to koncesje ktore
    wydaje MSW
    wietrzac tutaj niezgodnosc z umowami o swobodnym dostepie do przestrzeni
    kosmicznej dzwonie dzisiaj do MSZ...od Annasza do Kajfasza trafilem w koncu
    do Biura podawczego departamentu koncesji i zezwolen.
    gdzie Pani o skadinand calkiem milym glosie odpowiedziala mi: "Nie mam
    zielonego pojecia OJEJ" to prosze sie dowiedziec....10 minut wiszenia na
    linii ... "niestety nie umiem panu pomoc nic nie wiem"
    moze ABW, moze ministerstwo gospodarki.... hi hi to co ja mam zrobic zeby
    legalnie swiadczyc uslugi?

    bolo

  • 2. Data: 2005-05-09 10:01:10
    Temat: Re: "nie mam zielonego pojecia"
    Od: "Sarpedon" <f...@t...cy>

    *bolo* [ b...@i...pl ] napisał(a):

    > hi hi to co ja mam zrobic zeby legalnie swiadczyc uslugi?

    a co... zaczniesz produkowac kosmiczne otwieracze do konserw? :P

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    Uwaga! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13.

  • 3. Data: 2005-05-09 10:11:45
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    bolo wrote:

> [...]
    > dzialalnosci kilka pozycji typu transport kosmiczny, produkcja sprzetu
    > kosmicznego.... odmowiono mi twierdzac ze musze miec na to koncesje ktore

    Tego się nie da wykluczyć, bo gdyby każdy chciał wysłać rakietę w
    stratosferę to mógłby być poważny problem natury politycznej wskutek
    możliwej pomyłki. Nie bez powodu istnieją przepisy międzynarodowe o
    powiadamianiu wszystkich państw posiadających broń nuklearną o
    wystrzeliwaniu swojej rakiety do stratosfery. Był taki przypadek
    opisywany w "Świecie Nauki" że przez przeoczenie Rosjanie nie zapisali
    dobrze informacji że Finlandia wystrzeliwuje jakąś małą rakietę badawczą
    i wystąpił w Rosji stan podwyższonej gotowości (odwetu nuklearnego).
    Śledzono tor rakiety i po kilku minutach stwerdzono że nie leci do Rosji
    więc stan podwyższonej gotowości odwołano, ale już blisko było do
    wysyłania rakiet SS 20.

  • 4. Data: 2005-05-09 10:29:56
    Od: "bolo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "firma mm" <f...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Śledzono tor rakiety i po kilku minutach stwerdzono że nie leci do Rosji
    > więc stan podwyższonej gotowości odwołano, ale już blisko było do

    jak bede chciał wysłac, to wysle majac gdzies zezwolenia, mnie natomiast
    interesowalo, jak to zrobic legalnie-tak z nudow/ciekawosci/dla jaj, oraz
    rozbawila odpowiedz przedstawicielki ministerstwa (i to ostatnio bylo
    meritum mojego postu)

    bolo