  • 1. Data: 2005-05-09 06:16:24
    Temat: Odliczenie za internet
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Witam
    Odnośnie:
    http://www.bankier.pl/wiadomosci/article.html?articl
    e_id=1234785

    Wynajmuję kawalerkę, gdzie korzystam z internetu. Nie jestem tu oczywiście
    zameldowany.
    Na fakturach za te usługi (od dostawcy usług internetowych), widnieje adres
    kawalerki.
    Zatem nie mogę sobie tego odliczyć, tak?

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 2. Data: 2005-05-09 12:34:24
    Temat: Re: Odliczenie za internet
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Negatyw wrote:
> [...]
    > kawalerki.
    > Zatem nie mogę sobie tego odliczyć, tak?

    skoro nie jesteś zameldowany, to nie, bo tam nie mieszkasz :)
    Ale co stoi na przeszkodzie aby usługę świadczyć w innym miejscu niż
    adres na fakturze.
    Poproś o faktury z twoim adresem zamaldowania.

  • 3. Data: 2005-05-09 17:09:51
    Od: "Scottos" <m...@a...net>

> [...]
    > na fakturze.
    > Poproś o faktury z twoim adresem zamaldowania.

    Przepraszam, ale nie do końca chyba się zgodzę. W miejscu dowolnym może
    sobie być - pytanie na kogo faktura jest wystawiana? Czy na właściciela
    lokalu czy na Ciebie. Jeśli na Ciebie i masz umowę najmu (choć wątpię, żeby
    była konieczna w razie kontroli) to brak meldunku nie wiem jak miałby z tym
    kolidować.
    --
    --==<< Scottos >>==--

  • 4. Data: 2005-05-09 17:35:26
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    > Poproś o faktury z twoim adresem zamaldowania.

    Dobry pomysł. Jeśli mój provider nie będzie miał nic przeciwko temu...

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl
    ----------------------

  • 5. Data: 2005-05-09 17:37:53
    Od: "Negatyw" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Scottos" <m...@a...net> napisał w wiadomości

    > Jeśli na Ciebie i masz umowę najmu (choć wątpię, żeby była konieczna w razie
    > kontroli)

    Na mnie i mam oczywista umowę najmu. Sęk w tym, że nie jestem tu zameldowany. Od
    strony prawnej - to chyba problem i nieuczciwego właściciela lokalu, jak i mój.

    > brak meldunku nie wiem jak miałby z tym kolidować.

    Wolałbym mieć właśnie pewność - stąd mój post :)

    Pozdro

    Negatyw
    negatyw001(małpa)o2.pl