  • 1. Data: 2005-05-09 07:55:24
    Temat: dług wobec allegro
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    Witam,
    Byłem dłużny allegro 23 zł teraz po naliczeniu odstetek,
    "postępowania sądowego"naliczyli mi 30 zł-Jesli nie zapłacę będę miał
    powazniejsze konsekwencje?-Czy to nie jest za mała kwota aby sprawę podać do
    sądu ?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2005-05-09 09:05:30
    Temat: Re: dług wobec allegro
    Od: Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz <l...@v...icpnet.pl>

    Dnia 09.05.2005 Adam <dodi100*NOSPAM*@wp.pl> napisał/a:
> [...]
    > powazniejsze konsekwencje?-Czy to nie jest za mała kwota aby sprawę podać do

    Nie jest za mala, w koncu odwiedzi Cie komornik.

    --
    ,''`. Krzysztof "LANcaster" Kotkowicz |||
    : :' : l...@v...icpnet.pl / +48 505 433 946 / gg://5888 |||

  • 3. Data: 2005-05-09 09:11:10
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Krzysztof 'LANcaster' Kotkowicz wrote:

    >Nie jest za mala, w koncu odwiedzi Cie komornik.

    no bo nikt nie wpadł jeszcze na pomysł jak omijać to zabezpieczenie
    allegro z przysyłaniem potwierdzenia adresu zamieszkania listem
    weryfikującym

  • 4. Data: 2005-05-09 09:13:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > no bo nikt nie wpadł jeszcze na pomysł jak omijać to zabezpieczenie
    > allegro z przysyłaniem potwierdzenia adresu zamieszkania listem
    > weryfikującym

    mylisz sie, bardzo wielu cwaniakow wpadlo na ten pomysl

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-05-09 13:16:11
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    a więc...może na priv ?

  • 6. Data: 2005-05-09 14:55:57
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl> napisał w wiadomości
    >a więc...może na priv ?

    ze niby po co, chcesz aby Ci powiedzial jak omijac te zabezpieczenie?

    oo0oo

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 7. Data: 2005-05-10 08:33:17
    Od: "Adam" <dodi100*NOSPAM*@wp.pl>

    bardzo chetnie

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d5ntlq$15t$1@inews.gazeta.pl...

  • 8. Data: 2005-05-10 11:53:00
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > bardzo chetnie

    to jest grupa pl.soc.prawo
    a nie pl.soc.lewo

    P.

  • 9. Data: 2005-05-11 07:42:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    Adam wrote:
    > bardzo chetnie

    naucz sie cytowac lub odpowiadac pod postami na poczatek.
    a co do metody, jak wspomnial PR, to nie ta grupa.

    moze na alt.pl.allegro Ci pomoga? :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com