  • 1. Data: 2005-05-09 09:30:49
    Temat: zgoda autora na komercyjne uzywanie programu
    Od: "Profil" <u...@o...pl>

    Witam

    Jak powinno wyglądać zezwolenie autora programu na jego komercyjne
    wykorzystywanie przez druga osobe?

    Co trzeba zawrzeć w jego treści?

    Jak to trzeba napisać?

    Może ktoś ma już gotowy wzór takiego zezwolenia?

    Dziękuje za odpowiedzi

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-05-09 09:54:40
    Temat: Re: zgoda autora na komercyjne uzywanie programu
    Od: firma mm <f...@g...pl>

    Profil wrote:
> [...]
    >
    > Co trzeba zawrzeć w jego treści?
    >
    > Jak to trzeba napisać?
    >
    > Może ktoś ma już gotowy wzór takiego zezwolenia?

    ja piszę w instalatorze swoich programów taką krótką treść:

    Producent programu odpowiada za wady programu w ograniczony sposób,
    zgodnie z Kodeksem Cywilnym. Oznacza to, że odpowiedzialność producenta
    jest tak mała jak dopuszcza to prawo. Udziela się licencjonobiorcy
    licencji na użycie programu. Dozwolone jest przekazanie licencji na
    program na stałe poprzez przekazanie oryginalnej dyskietki z programem
    pod warunkiem skasowania programu z dysku twardego. Nie jest dozwolone
    wynajmowanie oprogramowania ani udzielanie podlicencji. Dozwolone jest
    użycie tego programu w wielu filiach tej samej firmy lub instytucji.

  • 3. Data: 2005-05-09 12:26:32
    Od: "Profil" <b...@o...pl>

    Witam
    Chodzi konkretnie o program do przetwarzania grafiki.
    CZy wlasciciel tego programu moze podpisac zgode na przetwarzanie
    przeze mnie grafiki w tym programie w celach komercyjnych?
    Jaka powinna byc tresc takiej zgody/licencji.
    Czekam na odpowiedz
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-05-09 12:32:28
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Profil" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przeze mnie grafiki w tym programie w celach komercyjnych?
    > Jaka powinna byc tresc takiej zgody/licencji.

    zapytaj sie autora oprogramowania,

    tresc:
    "Zgadzam się na przetwarzanie
    przeze ... grafiki w tym programie w celach komercyjnych."

    podpis ,

    i wsio

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...