  • 11. Data: 2008-01-03 11:16:28
    Temat: Re: nie chce miec mieszkania nr. 13.
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Thu, 03 Jan 2008 11:42:58 +0100, qwerty napisał(a):

    > Przecież będzie koniec świata w 2012. Nie doczeka si

    Nie koniec świata, ale mistrzostwa Europy w Piłce Kopanej ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==> http://olgierd.bblog.pl/

  • 12. Data: 2008-01-03 11:36:06
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 3, 12:16 pm, Olgierd <n...@o...com> wrote:

    > Nie koniec świata, ale mistrzostwa Europy w Piłce Kopanej ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie ==>http://olgierd.bblog.pl/

    W polsce. czyli na jedno wyjdzie.

  • 13. Data: 2008-01-03 11:36:41
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "PawelCarqowski" <p...@t...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    >
    > Kupilem mieszkanie w bloku. Mieszkaniu przypozadkowano numer 13. Po
    > policzeniu drzwi od parteru okazuje sie, ze powinienem miec numer 14.
    > Sprzedawca poinformowal mnie, ze jest tak poniewaz sa tam numery 11A i
    > 11B. Moze orientujecie sie, czy developer moze takie cos zrobic, czy
    > tez np. ze wzgledow bezpieczenstwa przeciwpozarowego (albo jakiegos
    > innego), nie moze byc takiej numeracji. Jesli natomiast developer,
    > moze zrobic takie cos, to moze i moglby ominac 13tke, tym bardziej, ze
    > wowczas numberacja wszysktich mieszkan powyzej 13tki wskoczylaby na

    a moze wyjsciem byloby 12 A ??

    macso

  • 14. Data: 2008-01-03 11:42:03
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Olgierd"

    > Nie koniec świata, ale mistrzostwa Europy w Piłce Kopanej ;-)

    sam słyszałem ak Popiołek powiedział

    ME w 2012 w Polsce? - koniec świata

    macso

  • 15. Data: 2008-01-03 11:52:22
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Jan 2008 12:36:41 +0100, macso napisał(a):

    > a moze wyjsciem byloby 12 A ??

    albo dobry psychiatra

    btw macso, dawno Cie nie widzialem w usenecie, ostatnio to chyba na
    chomor-l laaaata temu :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 16. Data: 2008-01-03 12:09:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    Olgierd wrote:

    > Nie koniec świata, ale mistrzostwa Europy w Piłce Kopanej ;-)

    Na jedno wychodzi.

    Piotrek

  • 17. Data: 2008-01-03 12:13:11
    Od: "macso" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "scream" <

    > albo dobry psychiatra
    >
    > btw macso, dawno Cie nie widzialem w usenecie, ostatnio to chyba na
    > chomor-l laaaata temu :))

    nie nie całkiem
    na chomorz to nawet w tym roku pare postów pisałem ze zwłasną
    "tfurczościom".
    a regularnie pisuję tylko na 2 grupach, czytam może ze 3, i jak juz się
    wyrażam to jak widać
    tylko "chomorystycznie"

    macso

  • 18. Data: 2008-01-03 12:42:33
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik PawelCarqowski napisał:
    [..]
    > Kupilem mieszkanie w bloku. Mieszkaniu przypozadkowano numer 13. Po

    Fajny numer - ja mieszkałem "całe" życie pod 13 i moja ukochana też :)
    Poza tym łatwy do zapamiętania.
    Ale jak Ci się nie podoba to sobie zrób 12A albo 12B i przestań
    zawracać nam głowę.
    My mieliśmy kiedyś firmę pod Szewska 78, ale było to dla ludzi trudne do
    znalezienia to sobie sami przemianowaliśmy na Świdnicka 6B.
    Tylko dzielnicowy jak przychodził mnie nękać, że nie jestem zameldowany,
    to dziwił się, że nie ma w papierach takiego adresu, ale poza tym
    wszystko grało jak należy :)

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 19. Data: 2008-01-03 13:27:01
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Dzieki memu dziecku napisalam post z przeszlosci:) Jeszcze raz wiec:)

    > Tylko idioci wieżą w zabobony.

    A co oni robia tą wieza w zabobony?? Rzucaja??

    >W Japonii pechową dla nich liczbą jest 4. ;)

    I liczba 9. Z prostego powodu - "4" po japonsku wymawia sie tak samo jak
    "smierc" a "9" jak "tortury". Skadinad jest to powod dla ktorego w
    japonskich szpitalach nie ma pieter 4 i 9, podobnie jak nie ma takich rzedow
    w samolotach.

    HaNkA

  • 20. Data: 2008-01-03 13:28:54
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    PawelCarqowski <p...@t...pl> popelnil(a):

    > Witajcie grupowicze.

    Witam i lapie sie za guzik (sprawdzic, czy aby nie kominiarz ) :)

    > Kupilem mieszkanie w bloku.

    Poswiecic wpierw. I blok i mieszkanie.

    > Mieszkaniu przypozadkowano numer 13.

    Podejrzewam, ze 666 pewnie zajete juz bylo i stad ów numer.

    btw. przypozadkowano - znaczy sie wzieto od d... strony? ;)

    > Po policzeniu drzwi od parteru okazuje sie, ze powinienem miec numer 14.

    Byc moze developer trzymal kciuki przy liczeniu i nie siadal na chwile po
    powrocie do lokali.

    > Sprzedawca poinformowal mnie, ze jest tak poniewaz sa tam numery 11A i
    > 11B.

    Nie przez próg, nie przez próg! :)

    > Moze orientujecie sie, czy developer moze takie cos zrobic, czy
    > tez np. ze wzgledow bezpieczenstwa przeciwpozarowego (albo jakiegos
    > innego), nie moze byc takiej numeracji.

    Moze, ale w odwecie mozna stluc mu lustro. Albo zatrudnic kominiarza, zeby
    mu zatkal to i owo czterolistna koniczyna.

    > Jesli natomiast developer,
    > moze zrobic takie cos, to moze i moglby ominac 13tke, tym bardziej, ze
    > wowczas numberacja wszysktich mieszkan powyzej 13tki wskoczylaby na
    > wlasciwy tor.

    Tylko czy wówczas nie przebiegnie czarny kot pod drabina i rozdepcze pajaka?

    > Pozdrawiam serdecznie. Pawel

    Nie dziekuje, bo zapesze :)

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po zalozeniu lancuchów zaczna