  • 1. Data: 2008-01-01 06:53:42
    Temat: Re: Urząd pracy to prokuratura?
    Od: "Waldek \"Jakec\" Bulkowski" <j...@o...pl>

    Dnia Wed, 2 Jan 2008 19:38:58 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Użytkownik " Stokrotka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sądzę, że wzywają Cię w charakterze strony postępowania administracyjnego.
    > Z tego pisma trudno odczytać, w jakiej sprawie się ono toczy, tym nie mniej

    Z tego co ja zrozumiałem, to Stokrotka złożyła odwołanie (którego nie chce
    mi się czytać) a PUP, żeby je rozpatrzeć potrzebuje dodatkowych danych i
    wzywą ją do złożenia wyjaśnień. Oczywiście Stokrotka znowu wietrzy spiskową
    teorię dziejów i się obraziła na wszystkie PUPy... W dodatku twierdzi, że
    PUP nie ma do tego prawa, hihi.

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 2. Data: 2008-01-02 17:48:18
    Temat: Urząd pracy to prokuratura?
    Od: " Stokrotka" <j...@g...pl>

    Urząd pracy to prokuratura?

    W odpowiedzi na moje odwołanie
    http://niusy.onet.pl/niusy.htmlt=artykul&group=pl.hu
    m.polszczyzna&aid=69473304
    W dniu dzisiejszym otrzymałam następujące pismo:
    &#8222;
    Powiatowy Urząd Pracy
    w Wołominie
    ul. Warszawska 5a, 05-200 Wołomin,
    tel./fax (0-22), 787-54-64/65; (0-22) 787-46-20
    e-mail: w...@p...gov.pl
    www.pup.wplomin.pl

    Wołomin, dnia 18.12.2007r.
    DEŚ-9100/01/MB/07/12645
    Pani
    xxxxxxxx xxxxxxxx
    xxxxxxxx xxxxxx
    xx-xxx xxxxxxxx
    Poste Restante

    Wezwanie

    Stosownie do art.50§1 oraz art.54§1 i §2 Kodeksu
    postępowania administracyjnego, organ administracji publicznej może
    wzywać osoby do udziału w podejmowanych czynnościach i do złożenia
    wyjaśnień lub zeznań osobiście, przez pełnomocnika, lub na piśmie, jeżeli
    jest to niezbędne dla rozstrzygnięcia sprawy lub dla wykonania czynności
    urzędowych.
    W związku ze złożeniem odwołania w dniu 17.12.2007r. Prosimy o złożenie
    wyjaśnienia w sprawie braku meldunku i pobytu Pani na terenie działania
    naszego urzędu.
    W związku z powyższym Powiatowy Urząd Pracy w Wołominie prosi Panią
    o zgłoszenie się do siedziby naszego urzędu /od poniedziałku do piątku
    w godz. Od 8:30 do 14:30, pokój nr 7/ w terminie 7 dni od otrzymania
    niniejszego wezwania.

    Pouczenie
    Nie usunięcie tych braków w terminie 7 dni spowoduje pozostawienie
    odwołanie bez rozstrzygnięcia /art. 64§2 Kodeksu postępowania
    administracyjnego tekst jedn. Dz . U. Z 2000r. Nr 9/8 poz. 1071 z późn. zm./.

    &#8222;
    podpisane:
    KIEROWNIK
    Działu Ewidencji i Świadczeń
    Teresa Instyńska - Murawska

    Postępowanie UP, a szczególnie pouczenie w tym piśmie jest w oczywisty
    sposób niezgodne z prawem.
    Psim obowiązkiem UP jest rozpatrzyć odwołanie,
    lub przesłać do urzędu nadrzędnego.

    Skoro UP pozbawili mnie przywileju bycia bezrobotnym
    to nie jestem bezrobotna.
    Skoro nie jestem bezrobotna to niech mnie w dupę pocałują.

    A w jakim charakterze mnie wzywają? Podejrzanego ? Świadka?
    Urząd miał prawo mnie wzywać gdy byłam bezrobotna,
    ale nie ma prawa pytać dlaczego w jakimś okresie czasu
    nie miałam stałego meldunku.
    Urząd Pracy może mnie pytać gdzie i kiedy byłam zameldowana
    (a te dane ma), ale nie ma prawa pytać dlaczego.
    Urząd Pracy nie ma prawa mnie pytać dlaczego przebywam w Wołominie.

    A swoją drogą, trzeba być debilem, mafiozem lub bandytom,
    by mieszkać w Wołominie. Ja tu nie zostanę.
    W tym kontekście pytanie dlaczego przebywam na terenie Wołomina,
    jest w pełni logicznie, ale nadal niezgodne z prawem.

    Co robić ?
    Wyjechać z tego zasranego PISem przez Ziobrę kraju,
    a wcześniej wysadzić wszystkie urzędy pracy, sądy i komisariaty w powietrze.
    Zrobię wszystko co w mojej mocy by urzędniczka ta przynajmniej wyleciała
    z pracy dyscyplinarnie.

    Wszystkich przychylnych proszę o pomoc prawną.
    np. bezpośredni link do kpa (najlepiej na stronach sejmu)
    - bo mam utrudniony dostęp do internetu i proszę też o inne porady.

  • 3. Data: 2008-01-02 18:38:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik " Stokrotka" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    Sądzę, że wzywają Cię w charakterze strony postępowania administracyjnego.
    Z tego pisma trudno odczytać, w jakiej sprawie się ono toczy, tym nie mniej
    najpewniej w celu ustalenia właściwości miejscowej konieczne jest
    wykazanie, że przebywasz na terenie podległym temu urzędowi. W przeciwnym
    wypadku urząd uzna się za niewłaściwy dla rozpatrzenia sprawy i prześle
    materiały do urzędu właściwego. Nie chce mi się szukać, jaki będzie
    właściwy dla osoby bezdomnej. Na zdrowy rozsądek powinien to być urząd w
    którym wniesiono wniosek o uznanie za bezrobotnego, bo przecież
    najwidoczniej bezdomny przebywa na jego terenie. Mogę się tylko domyślać,
    ze Urząd powziął wiadomość o Twoim wyjeździe z kraju i chce to wyjaśnić.