  • 11. Data: 2008-12-22 21:59:47
    Temat: Re: (nie) anonimowosc badan laboratoryjnych
    Od: Patryk Włos <a...@o...pl>

    > Zdecydowanie wieksze. Dla niej i klientow. A i tak ja zwolnia jak po
    > najblizszym weselu 50 gosci znajdzie sie w szpitalu z ostrym
    > zatruciem.

    Rzecz w tym, że przy zwykłej Salmonelli, która mija samoistnie po 2
    tygodniach, można wziąć zwolnienie na coś innego i nikt się nawet nie
    skapnie, co pracownikowi rzeczywiście dolegało.

    Ale w tym celu pracownik musi wiedzieć, że tą Salmonellę ma.

    A postępowanie Sanepidu, który z najmniejszą pierdołą pracownikowi
    zabroni pracować przez pół roku (oczywiście na koszt samego pracownika),
    nie zachęca do tego, aby robić sobie uczciwie badania.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 12. Data: 2008-12-22 22:59:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Zdecydowanie wieksze. Dla niej i klientow. A i tak ja zwolnia jak po
    > najblizszym weselu 50 gosci znajdzie sie w szpitalu z ostrym
    > zatruciem.

    A jak się jeszcze wyda, że wiedziała lub podejrzewała to może skończyć
    jak niejaki Simon.

  • 13. Data: 2008-12-23 01:36:50
    Od: lookacz <l...@l...com>

    SzalonyKapelusznik napisał:

    > Sanepid. Mozesz byc nosicielem groznych chorob.

    ok. jesli chcesz sprawdzic np grupe krwi... to dodatkowo sprawdza ci
    hiva (bez twojej wiedzy) dla sanepidu?

  • 14. Data: 2008-12-23 08:13:55
    Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp>

    a moze ktos podstawia chora osobe
    w celu uzyskania falszywego wyniku na swoje nazwisko ?

  • 15. Data: 2008-12-23 11:26:16
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 23 Gru, 02:36, lookacz <l...@l...com> wrote:

    > ok. jesli chcesz sprawdzic np grupe krwi... to dodatkowo sprawdza ci
    > hiva (bez twojej wiedzy) dla sanepidu?

    Standardowe badanie krwi to morfologia. Pewnie jesli bedzie odbiegac
    od normy i wyniki beda wskazywaly na jakas chorobre zakazna to zapewne
    sa przepisy ktore na to pozwalaja.

  • 16. Data: 2008-12-23 16:58:13
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> napisał w wiadomości
    >a moze ktos podstawia chora osobe
    > w celu uzyskania falszywego wyniku na swoje nazwisko ?

    Albo chce komuś zdrowemu zrobić kuku podstawiając swoje (z chorobą)
    badania...

    pozdr
    lublex