  • 1. Data: 2008-12-22 07:57:59
    Temat: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    kupiłem laptopa... Nówka. I na środku jest uszkodzony subpiksel. Świeci cały
    czas na zielono i oczywiście to widać, bo wali po oczach zielonym,
    niezależnie od tego, jakie kolory są wokoło.

    Sprzedawca mówi, że takie coś nie podlega reklamacji. Czy faktycznie jestem
    2500zł do tyłu?

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 2. Data: 2008-12-22 08:10:01
    Temat: Re: Uszkodzona matryca LCD a odmowa wymiany
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Sprzedawca mówi, że takie coś nie podlega reklamacji. Czy faktycznie
    > jestem
    > 2500zł do tyłu?

    a reklamowales z tytulu niezgodnosci z umowa czy gwarancji?

  • 3. Data: 2008-12-22 08:24:42
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 09:10
    (autor szerszen
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gini11$494$1@news.task.gda.pl>):

    > a reklamowales z tytulu niezgodnosci z umowa czy gwarancji?

    No reklamowałem u sprzedawcy z tytułu rękojmi. Znaczy nie użyłem tego słowa,
    po prostu zgłosiłem... Ale to mały sklepik, więc nie sądzę, żeby używanie
    słów ,,rękojmia''grało tu rolę.

    U producenta nie reklamowałem jeszcze z gwarancji. W każdym razie,
    sprzedawca powiedział, że mu tego żaden serwis nie uwzględni, więc on tego
    ode mnie też nie przyjmie, bo to on by musiał wtopić 2500zł.

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 4. Data: 2008-12-22 08:46:01
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    Tristan wrote:
> [...]
    > niezależnie od tego, jakie kolory są wokoło.
    >
    > Sprzedawca mówi, że takie coś nie podlega reklamacji. Czy faktycznie jestem

    Określa to norma ISO 13406-2. Przeważnie stosowana jest klasa II.
    http://en.wikipedia.org/wiki/ISO_13406-2
    Na każdy milion pikseli dopuszczalne są 2 całkowicie czarne, 2
    całkowicie białe i 5 subpikseli stale zapalonych lub wygaszonych...

    P.

  • 5. Data: 2008-12-22 08:53:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 09:46
    (autor Piotr C.
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gink7o$238$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

> [...]
    > Na każdy milion pikseli dopuszczalne są 2 całkowicie czarne, 2
    > całkowicie białe i 5 subpikseli stale zapalonych lub wygaszonych...

    mam karę za kupowanie nie w MM. Następny zakup będzie w Medialnym. Może
    drożej, ale warto, żeby nie mieć 2500zł w plecy :(

    --
    Tristan

    Kupię konto na YouTube.

  • 6. Data: 2008-12-22 08:58:42
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > mam karę za kupowanie nie w MM. Następny zakup będzie w Medialnym. Może
    > drożej, ale warto, żeby nie mieć 2500zł w plecy :(

    ha ha ha, rozumiem, ze nie mogles sprawdzic przed zakupem ????

    Jak przy zakupie patrzyles i tego nie widziales to znaczy, ze nie jest tak
    zle

    Kare masz za brak sprawdzenia a nie za to, ze kupowales w mniejszym sklepie.

    Icek

  • 7. Data: 2008-12-22 08:58:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Tristan napisał(a):

    [...]

    > mam karę za kupowanie nie w MM. Następny zakup będzie w Medialnym. Może
    > drożej, ale warto, żeby nie mieć 2500zł w plecy :(

    Nie płacz tylko zadzwoń do przedstawiciela producenta i zapytaj bo
    niektóre firmy mają programy typu 0 bad pixeli w ciagu miesiąca etc...

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 8. Data: 2008-12-22 09:25:43
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    januszek wrote:
    > Nie płacz tylko zadzwoń do przedstawiciela producenta i zapytaj bo
    > niektóre firmy mają programy typu 0 bad pixeli w ciagu miesiąca etc...

    Takie rzeczy to tylko w LG :)

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-12-22 09:34:08
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    "Piotr C." napisał:

    > Takie rzeczy to tylko w LG :)

    Nie wprowadzaj ludzi w blad takimi "tylko", ktos znajdzie to w google i
    uwierzy.

  • 10. Data: 2008-12-22 10:18:04
    Od: qnick_bis <n...@n...pl>

    Tristan pisze:
> [...]
    > sprzedawca powiedział, że mu tego żaden serwis nie uwzględni, więc on tego
    > ode mnie też nie przyjmie, bo to on by musiał wtopić 2500zł.

    To zwróć z tytułu "niezgodności towaru z umową" i wszystko na papier w
    razie czego będziesz miał dowód do sądu i zażądaj przywrócenia do stanu
    pierwotnego lub wymiany na inny wolny od wad. Możesz jeszcze zażądać
    obniżenia ceny jeśli Ci odpowiada takie rozwiązanie. Ja bym tego tak nie
    zostawił. Chyba że chcesz być 2500 pln w plecki albo przyglądać się na
    te uszkodzone piksele przez resztę życia tego laptopa. Mi osobiście
    udało się zwrócić nówkę sztukę samochód pewnej marki z tego tytułu gdy
    po trzech tygodniach użytkowania dowiedziałem się, że miał malowany lewy
    przedni błotnik lewe drzwi oraz dach, nie obyło sie to gładko ale się
    udało załatwić to bez sądu tylko potrzeba było parę złociszy na
    ekspertyzy i po zawodach było. Wiem że to inna kasa bo u mnie chodziło o
    około 60 000 pln. Finał był taki że dealer postawił przede mną 5 sztuk
    samochodów i powiedział "to sobie Pan wybierz który ma być". Powodzenia :)