    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: nareszcie jest
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <6176c9a0$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <3k80evfo03w8$.6s4e3hxerpql$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <8t8qivy1pwsa.1a46x885t4gv4$.dlg@40tude.net>
    <sl8i8l$tki$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <sl8qbg$11vj$1@gioia.aioe.org> <sl8tfh$gqc$1@gioia.aioe.org>
    <sl8ufk$113o$1@gioia.aioe.org> <sl90bq$1urc$1@gioia.aioe.org>
    <sl917b$c6q$1@gioia.aioe.org> <sl937k$1ba4$1@gioia.aioe.org>
    <1uo4xy4nrbmfl.ac10qrawy82v$.dlg@40tude.net>
    <sl973s$1cfk$1@gioia.aioe.org>
    <1cy1m3pgu9qag.26y2rz51k7dg$.dlg@40tude.net>
    <sl9fbh$1gsv$2@gioia.aioe.org>
    <6179173c$0$23915$65785112@news.neostrada.pl>
    <slbhcb$13m5$1@gioia.aioe.org>
    Date: Thu, 28 Oct 2021 16:22:31 +0200

    On Wed, 27 Oct 2021 14:40:43 +0200, Kviat wrote:

    > Ręce opadają.

    No ale co - cytowales, a sie nie zgadzasz?
    Czy cytowales, a nie masz zdania?

    > Z wykopalisk na tłiterze.

    Ale na serio czy odpowiadasz "na odpierdol sie" ?

    Bo owszem - czegos tam na twitterze mozna sie dogrzebac,
    na ile rzetelna ta wiedza jest ... nie wiadomo.

    Jak widac - ja sie probowalem dokopac .

    > To się zaszczep. W czym problem?
    >
    > Jak masz prawo jazdy, to możesz wyjechać samochodem na ulice.
    > Prawo jazdy też nie jest obowiązkowe.
    > Czyli kierowanie samochodem to specjalna ulga dla posiadaczy prawa jazdy.

    A jak wladza uchwali, ze musisz kapelusz nosic, czy obciac sie lyso,
    albo krzyzyk nosic, to tez bedziesz pisal "w czym problem"?

    J.